25c/50c QTo, facing turnbet + raise

• samni
      samni
      Bronze
      Pre mag ik limpen volgens de charts.
      Flop is checked around.
      Turn hit ik toppair medium kicker maar face ik een bet én een raise... Geen info op de spelers, wat doe ik hier?

$0.25/$0.50 Limit Holdem
      PokerStars
      10 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Toimi_H ($23.20)
      UTG+1 termonator ($11.05)
      UTG+2 Feef77 ($11.80)
      MP1 michaelnemo ($3.65)
      MP2 19svet89 ($10)
      MP3 ariwald ($3)
      CO Samni ($6.15)
      BTN Tony Smit ($7.60)
      SB duozersk ($14.70)
      BB veryluckyboy ($10)

Pre-Flop: (1.4 SB, 10 players) Samni is CO Q:heart: 10:spade:
      1 fold, termonator calls, 1 fold, michaelnemo calls, 1 fold, ariwald calls, Samni calls, Tony Smit calls, 1 fold, veryluckyboy checks

Flop: 5:diamond: 3:club: 6:spade: (6.4 SB, 6 players)
      veryluckyboy checks, termonator checks, michaelnemo checks, ariwald checks, Samni checks, Tony Smit checks

Turn: Q:spade: (3.2 BB, 6 players)
      veryluckyboy checks, termonator bets, michaelnemo raises, 1 fold, Samni calls, 1 fold, veryluckyboy folds, termonator calls

River: 5:club: (9.2 BB, 3 players)
      termonator checks, michaelnemo bets, Samni calls, termonator folds

Final Pot: 11.2 BB
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Vind je kicker wat aan zwakke kant dus ik neig naar folden. Die michael kan zomaar 2 paar of beter hebben. Mocht hij dit niet hebben dan nog is je kicker zwak.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Ik fold hem. Je hebt met 6 man de flop gezien. Ik vind hier je T kicker aan de lage kant met zo veel mensen. Het board is daarnaast erg droog, dus ze gaan meestal gewoon de Q hebben en dat zal in de meeste gevallen met een betere kicker zijn. Ook kan je al drawing dead zijn. Daarnaast kunnen er nog eventueel een 3bet en cap volgen nadat je gecalled hebt.

Ervan uitgaande dat de hand verder precies zo zou lopen als dat ook gebeurd is ga je 3BB betalen om een pot van 11.2BB te winnen. Je moet dan >27% van de tijd winnen en dat zie ik je gewoon niet halen hier.