JJ OP tegen vis

• sharppablo
      sharppablo
      Bronze
      stats vil. 65/8/12agg.

laydown op de turn? of is de call ok?

$0.02/$0.04 Pot Limit Holdem
      iPoker
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG casadiepinda ($5.48)
      UTG+1 Player1 ($2.60)
      CO Player3 ($3.75)
      BTN Player5 ($7.25)
      SB Player6 ($2.56)
      BB Player8 ($2.39)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) casadiepinda is UTG J:diamond: J:heart:
      casadiepinda raises to $0.14, 1 fold, Player3 calls $0.14, 3 folds

Flop: 2:spade: 3:heart: 5:diamond: ($0.34, 2 players)
      casadiepinda bets $0.28, Player3 calls $0.28

Turn: 7:club: ($0.90, 2 players)
      casadiepinda bets $0.67, Player3 raises to $1.34, casadiepinda calls $0.67

River: 8:diamond: ($3.58, 2 players)
      casadiepinda checks, Player3 bets $1.99, casadiepinda calls $1.99

Final Pot: $7.56
  • 3 antwoorden
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      tegen een 65/8 die ZO agressief is call ik ook wel
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Over wat voor een sample? Met welke handen slechter dan JJ gaat hij je op de turn minraisen? Met welke handen waar hij op de turn mee minraiset gaat hij op de river behind checken?

Ik denk dat villian een behoorlijke valuerange op de turn speelt omdat dit board de range van de gemiddelde speler niet hit, maar van deze speler juist wel.

Er zitten geen handen in zijn turnminraiserange die hij op de river behind gaat checken, dus moet je op de turn besluiten of je ook nog een >halfpot riverbet wil gaan callen met een bluffcatcher (want dat is het), als je dat niet wil moet je de turn folden, want je kan niet winstgevend call turn check/fold any river spelen omdat hij de river altijd gaat betten.

Op de turn heb je +-$1 in de pot zitten, wanneer je hier foldt verlies je dus ongeveer een dollar. Als je op de turn en river besluit te callen heb je iets minder dan $4 in de pot zitten. Dit betekend dus dat je in 70/75% van de gevallen goed moet zitten om deze situatie break-even te maken. Ik denk dat je hier nooit meer dan 70 a 75% goed gaat zitten dus ik zeg fold turn..

Bye.
      :f_grin:
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      hmm, ik zou hier turn ook altijd folden, tenzij je weet dat hij daar ook bluffs kan hebben. Want je beat enkel 88 99 TT die hij wss niet zal raisen.

En zoals al eerder gezegd, dit board kan zijn range wel hitten.

ik denk dat hij overcards ook gwn op de flop zou raisen als hij zo agro is. Tenzij je hem deze line veel hebt zien aannemen, dan vind ik het wel fine.

met 45 of 4x,88,99,TT, eventueel overcards. Dan ga ik gwn broke op de turn.