6MaxGrinder >>> Gaat serieus beginnen! ( HU-SNG ) * Huidige Limiet $3.50 *

• 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Daar ben ik weer met een nieuwe blog.

Ik ga in deze beginpost de volgende punten behandelen.

1. Inleiding
      2. Upmoven
      3. Downmoven
      4. Bankrollschema
      5. MTT
      6. Regels
      7. Slot

1. Inleiding

Ik heb het weer een paar weken volgehouden, en het is wederom fout gegaan door een shotje te gaan wagen op de 50NL cash, pakte wederom weer goed uit, ging weer hoger, en verloor weer alles. Daar gaat nu dan definitief een einde aankomen. Ik heb een half jaar geleden al eens constant de $7.00 HU-SNG gegrind, en hier toen een profit van bijna $600 op behaald, dat wil ik dus weer terug gaan winnen, maar wel door te beginnen op de laagste limieten. Ik ga mezelf geen volume of weekschema meer opleggen, want dat werkt alleen maar in mijn nadeel. Daarnaast ga ik ook geen 45s meer grinden, omdat ik veel te weinig volume maak, en ik overdag wel gewoon eens een HU-SNG erbij kan pakken, want die duren in verhouding veel korter.

2. Upmoven

Het upmove verhaal gaat volgens het bankrollschema.

3. Downmoven

Dit stukje vind je terug in het bankrollschema.

4. Bankrollschema

$0 - $70.00 - Limiet ( $1.50 )
      $70.00 - $140.00 - Limiet ( $3.50 ) Terug bij $30.00
      $140.00 - $300.00 - Limiet ( $7.00 ) Terug bij $70.00
      $300+ - Limiet ( $15.00 )

5. MTT

Natuurlijk ben ik ook nog steeds iemand die heel graag MTT's speelt, en dat zal ik ook zeker volop blijven doen. Ik zal gewoon nog steeds de 100BI regel voor MTT's hanteren.

6. Regels

Het belangrijkste aspect van deze hele grind/blog.

- Ik ben verplicht om van elke MTT, die ik speel, de busthand, grote potten en breakupdates te plaatsen.
      - Ik hanteer een stoploss methode, als ik 5 games achter elkaar verlies, dan moet ik verplicht een break nemen van 30 minuten.
      - Ik moet na elke keer dat ik een aantal games heb gegrind een update geven.
      - Ik speel altijd 2 tafels tegelijk als het om HU-SNG gaat.

Als ik me niet aan de regels houd, dan geef ik een backing voor $25.00.

7. Slot

Ik heb er zin in, en ga knallen! :D
  • 275 antwoorden