strategiepoints

• 5 antwoorden
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Hey racing32, welkom op PokerStrategy!

Ik begrijp uit je post dat je al een tijdje poker speelt. Je hoeft je echter niet te beperken tot 1 pokerroom, maar zou over kunnen stappen op een andere pokerroom om wel StrategyPoints te verdienen. Ook zou je een tweede pokerroom naast je huidige te openen.

Neem eens een kijkje op onze Pokerrooms pagina voor al onze partner sites en de bonussen die je daar kunt ontvangen.

ook is het mogelijk een status op PokerStrategy te kopen. Zie hier voor onze Points shop

Als je hulp of advies wil over op welke pokerroom te spelen, stel dan gerust je vragen!

Waar speel je op het moment en wat voor variant speel je?
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey!

Ik ga je even een ticket sturen, want ik zie dat je jouw startkapitaal nog niet hebt aangevraagd. Gaan we je even in proberen te begeleiden, nadien kun je op die pokerroom ook StrategyPoints vrijspelen! :)

EDIT: Melvin was me voor! Maar dat ticket is dus wel onderweg ;)

Hier zie je het ticket, overigens:
      http://nl.pokerstrategy.com/home/support/showticket/3725735/

Tickets kun je ook terugvinden onder het "support" tabblad, rechts bovenaan in beeld onder jouw nickname.
    • racing32
      racing32
      Bronze
      Ik speelt sinds vorige week op Pokerstars. Ik heb tot dan op Everest Poker gespeeld tot de NL100. Ik heb nu alles uitgecasht en ben begonnen op Pokerstars op de NL5. Sinds dit jaar speelde ik ook wel al soms op Pokerstars op de NL10 en NL25 omdat ik die legalisatie in België al veel langer verwacht had. Daar heb vorige week ook al een deel uitgecasht. Ik had daar toen nog een bankroll van 250$

Als ik nu naar een andere Pokersite zou gaan moet ik wel kijken dat die in België gelegaliseerd is en dat is toch voorlopig alleen maar Pokerstars.
    • racing32
      racing32
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      Hey!

Ik ga je even een ticket sturen, want ik zie dat je jouw startkapitaal nog niet hebt aangevraagd. Gaan we je even in proberen te begeleiden, nadien kun je op die pokerroom ook StrategyPoints vrijspelen! :)

EDIT: Melvin was me voor! Maar dat ticket is dus wel onderweg ;)

Hier zie je het ticket, overigens:
      http://nl.pokerstrategy.com/home/support/showticket/3725735/

Tickets kun je ook terugvinden onder het "support" tabblad, rechts bovenaan in beeld onder jouw nickname.
      En kan ik dat startkapitaal dan gebruiken op mijn huidige pokersite of niet?
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey racing32,

allereerst: het is momenteel geen enkel probleem om op .com rooms te blijven spelen. Je kunt deze statement lezen voor meer informatie. Mocht de situatie veranderen, dan verneem je dat uiteraard onmiddellijk. Maar tot dan kun je zonder problemen op .com rooms blijven spelen.

Het startkapitaal betalen we uit op één de rooms die je op de pagina van de $50 pokerrooms ziet staan. Je account moet wel aan PokerStrategy.com gekoppeld zijn, dus je mag er voordien nog geen account gehad hebben. Uitbetalen op jouw huidige pokersite is dus niet mogelijk.

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Je kunt dat hier doen, maar je mag me ook altijd benaderen via een ticket!