nl2 QQ overpair op drawy flop

• lubbers12345
      lubbers12345
      Bronze
      Hoe vinden jullie deze hand gespeeld?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $0,46
      BB:
      $2
      UTG1:
      $1,33
      UTG2:
      $2
      MP1:
      $0,97
      Hero:
      $0,88
      MP3:
      $2
      CO:
      $1,81
      BU:
      $1,67

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.102 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with Q:spade: , Q:diamond:
      3 folds, Hero raises to $0,08, 3 folds, SB calls $0,07, BB folds.

Flop: ($0,18) T:heart: , 5:diamond: , 4:diamond: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0,08, SB raises to $0,16, Hero raises to $0,46, SB calls $0,22 (All-In), Hero gets uncalled bet back.

Turn: ($0,94) T:spade:
      River: ($0,94) 4:club: (2 players)

Final Pot: $0,94

Results follow (highlight to see):
  • 5 antwoorden
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Prima gespeeld lijkt mij. Ik zou hier net hetzelfde doen.

Hoewel ik wel een kleine kanttekening heb. Villain is over de kleine sample die je hebt eerder passief, dus ik vind het wel een beetje verdacht dat hij hier opeens agressief wordt. Maar misschien is dit beeld niet correct door de kleine samplesize.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door VipKen
      Prima gespeeld lijkt mij. Ik zou hier net hetzelfde doen.

Hoewel ik wel een kleine kanttekening heb. Villain is over de kleine sample die je hebt eerder passief, dus ik vind het wel een beetje verdacht dat hij hier opeens agressief wordt. Maar misschien is dit beeld niet correct door de kleine samplesize.

Ik zou hem hier ook all-in gooien want ik denk dat het discutabel is of 55/44 uberhaupt in villain's range zitten. Daarom is JJ+ hier een schuif

nice hand!

Mvg,
      Gerv
    • Tampaloeres81
      Tampaloeres81
      Bronze
      Hee Gerv,

Wijken we hier af van de standaard (b/f op drawy boards met TP/OP) omdat het NL2 is en men Tx als de nuts ziet?

ps: ik zou hier ook gewoon schuiven :)

T.
    • lubbers12345
      lubbers12345
      Bronze
      Dankje voor de reacties/beoordeling. Hij kan geen straat of flush hebben, kk of aa heeft hij ook hoogstwaarschijnlijk niet omdat hij preflop called. De enige hand die hier beter is zou 10-10 zijn, en dit bleek hij ook te hebben. Vandaar vroeg ik me af of ik wel slim speelde. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand een min-reraise (het dubbele op de flop) zien maken met bijvoorbeeld toppair. Maar ja, om QQ nu te passen..., hij zou ook JJ kunnen hebben of ook QQ.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Tampaloeres81
      Hee Gerv,

Wijken we hier af van de standaard (b/f op drawy boards met TP/OP) omdat het NL2 is en men Tx als de nuts ziet?

ps: ik zou hier ook gewoon schuiven :)

T.
      Overpair is bet/raise/ship it in in de basic MSS charts op zowel droge als drawy boards of als er meer dan 2 tegenstanders in de hand zijn. Zou dat shippen op droge boards tegen bepaalde villains wel met een korreltje zout nemen :) .