New begin of Poker

• 040rick
      040rick
      Bronze
      Beste PS’ers

Intro

Hierbij begin ik mijn blog, om tilt te voorkomen en de discipline te behouden om zo goed mogelijk te blijven pokeren en zoveel mogelijk te blijven leren. Ik zal beginnen met een korte introductie over mij zelf en over mijn poker ervaring.

Mij zelf en Poker

Ik ben 19 jaar en speel nu zo’n 2 jaar al poker voor de fun. Tot ik merkte dat ik er afentoe wel wat mee verdiende ging ik steeds meer spelen. Me niet bezig houden met een BRM en ROI werd me fataal, ik kon namelijk wel “redelijk” pokeren dacht ik, maar na een tijdje merkte ik toch dat ik gewoon achtelijk veel ging storten. Een paar dagen geleden sloeg ik zo op tilt dat ik headsup hypers op Pokerstars ging spelen, ik wilde alles terug winnen... mijn opgebouwde roll van zo’n $250 ging op en ik stortte echt onwijs veel en ging met $200 en $100 hyper hu’s het proberen terug te winnen, en dan het je dat gewoon van “in hemelsnaam....” en kan je wil door de grond zakken.

Wat te doen

Nu wil ik me via PokerStrategy opwerken om zo de Sit & Go’s winst gevend te gaan spelen op Pokerstars, welke dat zijn weet ik nog niet precies (18,45,180mans), dat hoop ik met advies van jullie eigenlijk te kunnen gaan bepalen.

Nawoord

Ik hoop in dit verhaal een beetje duidelijkheid heb gegeven over mijn situatie, en ik zal in mijn blog vooral advies vragen en wat handjes posten. Als ik eenmaal verder ben komen de grafiekjes etc.
      Wanneer ik ga beginnen met de Sit & Go’s weet ik niet precies, ik ga me eerst voorbereiden en zoveel mogelijk leren.

Doel

:diamond: ZOVEEL MOGELIJK HIER LEREN :diamond:
      :diamond: BRM aanhouden op Pokerstars. :diamond:
      :diamond: Elke week een paar handen posten om daar over de discussiëren. :diamond:
      :diamond: Minimaal aantal games per week. :diamond:
      :diamond: Meer live gaan spelen. :diamond:

Rick
  • 11 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Je bent een aap zonder speer die in een put gaat springen? :D

Nice begin van je blog iig, succes met je doelen!
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Je bent een aap zonder speer die in een put gaat springen? :D

Nice begin van je blog iig, succes met je doelen!
      Ziet er top uit!

Ik dacht toen ik het voor het eerst zag, dat het een wc was ofzo?
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 040rick
      Beste PN’ers

Succes btw!
    • Bollebeertje
      Bollebeertje
      Bronze
      Ik denk dat je hier op het juiste adres bent Rick.

Ik ga je volgen.

Veel succes!
    • 040rick
      040rick
      Bronze
      Dankje allemaal, ik ga nu voor me zelf bepalen welke ik dus ga grinden en me daar op ga richten. Als ik nog vragen heb dan zal ik die gewoon hier posten.
    • wessus
      wessus
      Bronze
      *
    • 040rick
      040rick
      Bronze
      Moet nu de keuze maken om te gaan richten op of de 18s of de 45s of de 180s, iemand advies?? als ik dat weet kan ik me daar echt op gaan richten, eerst zoveel mogelijk leren via de video's en dan pas starten.
    • Blaap
      Blaap
      Bronze
      Rick (uit Eindhoven :D ),

Ik vind zelf de 180's het meest makkelijk winstgevend te spelen. Zelf zou ik de 3R en 8 turbo's spelen. Al past dat op dit moment niet bij je BR. het nadeel van lager levels spelen is dat er teveel slechte spelers zijn waardoor je zo met een goede hand tegen een bingo fish kunt aanlopen.

In ieder geval succes!
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      pn'ers?

En ik vind dan de 18s weer makkelijker te beaten dan de 180... das toch meer mensen die je moet verslaan in een 180 en meer tijd per game die je er aan kwijt bent. Daarnaast zou een spel met meer spelers meer variance moeten geven toch??

Succes in ieder geval, je kunt natuurlijk ook gewoon een paar van allemaal spelen en dan kijken welke je het leukste vind........
    • 040rick
      040rick
      Bronze
      Kom niet uit Eindhoven;) (kom er wel geregeld voor een mooi potje voetbal) ik kom uit het mooie Zeeland. De 8s en 3,5r kan idd nog niet ivm BRM. Ik zal beginnen met de 1,5s, maar dan wil ik wel weten waar ik me het best op kan richten.
    • 040rick
      040rick
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Winterdream
      pn'ers?

En ik vind dan de 18s weer makkelijker te beaten dan de 180... das toch meer mensen die je moet verslaan in een 180 en meer tijd per game die je er aan kwijt bent. Daarnaast zou een spel met meer spelers meer variance moeten geven toch??

Succes in ieder geval, je kunt natuurlijk ook gewoon een paar van allemaal spelen en dan kijken welke je het leukste vind........
      * PS'ers ;) , ja ik moet zelf gaan kijken, maar ik denk dat 180s moeilijker voor mij zijn om te beaten als beginnend SnG speler. Daarbij denk ik om te beginnen met zo weinig mogelijk variance het beste is. Hoop een beetje op advies van jullie met een bepaald aantal punten waarom ik voor de 18, 45 of 180s moet kiezen