SH 0.10/0.20 AJo.Ik besluit de river te donken.

• Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      Limit Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($15.58)
      BB ($1.13)
      Hero ($5.42)
      CO ($7)
      BTN ($5.04)

Dealt to Hero J:club: A:heart:

Hero raises to $0.20, CO raises to $0.30, BTN calls $0.30, fold, fold, Hero calls $0.10

FLOP ($1.05) A:spade: 6:heart: 5:diamond:

Hero checks, CO bets $0.10, BTN folds, Hero calls $0.10

TURN ($1.25) A:spade: 6:heart: 5:diamond: T:spade:

Hero checks, CO bets $0.20, Hero calls $0.20

RIVER ($1.65) A:spade: 6:heart: 5:diamond: T:spade: 6:spade:

Hero bets $0.20, CO folds

Hero shows J:club: A:heart:

Hero wins $1.59

Stats villian:25/19/42 handen agressiefactor 2.0 WTSD 42%

Weet niet of ik deze hand optimaal heb gespeeld.
      Ik open natuurlijk standaard AJo uit MP3 en wordt gecapt door MP2 en de button calt.
      De flop besluit ik c/c te spelen.
      De turn zelfde verhaal.
      Denk dat c/r geen zin heeft omdat ik dan gecalt of gecapt wordt door AK/AQ,of mindere handen leggen weg.
      Met de schoppen zes op de river besluit ik te donken als een soort semi bluf.
      Villian kan natuurlijk behind checken,en zo kan ik hem nog AK/AQ weg laten leggen.
      Denken jullie dat ik hier een bet win of juist laat liggen?
  • 3 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Pre -> standaard

Flop ik zou hem raisen en dan maar zien wat ie doet. Doet ie niks terug dan heb je initiatief op turn en kun je weer betten en raised ie dan ga ik persoonlijk op calldown over.

Turn -> zie hierboven maar as played zou ik hem wel raisen er zit zoveel meer in zijn range dan AK / AQ en het merendeel beat je.

River -> niet donken hij zal sowieso betten en als je zelf gaat betten loop je risico op raise en daar zit je met een flush op het bord niet op te wachten (kleine kans dat ie hem heeft maar goed).
    • Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Als ik hem c/r op de flop gaat hij dan de turn callen zonder Aas
      Dan zou ik beter de turn kunnen c/r.
      Denk niet dat hij 2 spades in zjn range heeft aangezien hij mij capt na een raise uit MP3.
      Zit eerder te denken aan een hoge pocket pair of een hoge aas.
      Zou hij niet behind checken als hij geen aas had?
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Flop ga ik c/r spelen. Een CO vs MP3 range heeft nog wel wat slechtere Ax handen in zijn range en je loopt ook niet het risico dat hij een freecard neemt op de turn met een (lage) pocket pair. Ter informatie: AT zou ik hier wel enkel c/c gespeeld hebben. Als hij 3-bet of de turn raised call ik dan down.

Turn as played prima.

River as played ook gewoon c/c, er verandert niks. AK/AQ zou hij toch nooit folden, omdat een backdoor flush voor veel mensen geen scarecard is om op te folden. Daarnaast is zijn WTS van 40% ook niet laag. Enige reden om te betten is om hem eventueel te laten callen met JJ-KK (die hij anders behind checked), maar dat is voor mij niet genoeg reden om hier te donkbetten. Je kan ook een lastige beslissing krijgen als hij dan raised. Ga je dan folden of callen?