Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl10: Jj

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Silver
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP2:
      $4.00
      MP3:
      $0.68
      CO:
      $4.85
      BU:
      $6.24
      SB:
      $8.02
      BB (Hero):
      $10.00
      UTG1:
      $7.22
      UTG2:
      $13.98
      MP1:
      $15.55

Preflop: Hero is BB with J, J.
      4 folds, MP3 raises to $0.68(All-In), CO calls $0.68, 2 folds, Hero calls $0.58.

Flop: ($2.09) 2, 3, A (2 players)
      Hero checks, CO checks.

Turn: ($2.09) 9 (2 players)
      Hero bets $0.90, CO calls $0.90.

River: ($3.89) 8 (2 players)
      Hero checks, CO bets $3.27(All-In), Hero calls $3.27.

Final Pot: $10.43.
      Results follow:
      Hero shows a pair of jacks(J J). MP3 shows a pair of eights(K 8). CO shows three of a kind, twos(2 2). CO wins with three of a kind, twos(2 2).

MP3 is een giga vis 79/4
      CO 22/12 vpip/pfr

Ik vraag me eigenlijk af of ik hier niet beter ineens allin had gegaan PF. De reden dat ik het niet doe is omdat ik dacht dat hij een A vast had of een hoger PP. Daarom ook dat ik de flop niet bet, hij doet dat ook dus zet ik hem niet op de A. De 8 maakt ook nog is de flushdraw maar omdat ie shoved dacht ik niet dat hij die had.
  • 2 antwoorden
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Wat zou ie dan doen als ie de flush wel had? 5 cent betten? :P

Aangezien je zo hard op 22% vpip voorstaat pre kan je eigelijk handig EV+ shoven. OOP zonder initiatief is het wel lastig spelen.

Op de T heeft ie hws de A niet en zou ik iets meer betten. 1,20 ofzo. De R is dan wel lelijk en zou ik ch/f omdat hij vaak of een weake A heeft of de flush.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      PF erin krijgen. CO is hier niet heel sterk door zijn call dus je hebt hier niet vaak QQ+. Verder gezien de stacksizes is een shove hier het beste. Ook vermoed ik dat CO hier eigenlijk ook best wel fish is door stacksize en word je denk ik vaak genoeg wel door slechter gecalled.

As played postflop denk ik dat ik op elke actie op de F en T folden omdat de pot capped is doordat MP3 AI is. Het is een 3way pot dus er is vaak genoeg een Ax hand bij iemand aanwezig en het heeft niet zoveel nut voor CO om je uit de pot te bluffen omdat MP3 vaak genoeg een Ax hand heeft en hij dus zou bluffen voor niets. Verder heeft CO minder speculatieve handen in zijn range omdat deze simpelweg achter liggen tegen de shovingrange van MP3 en hij er dus geen baat bij heeft ze te spelen dus je hoeft ook minder te protecten.

Als hij behind checked op de F en T heb je wss de beste hand en zou ik op de river een bet maken van iets minder dan halfpot voor value :)