first deposit bonus party poker: makkelijk vrij te spelen

• MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Hey,

Ik vroeg mij af hoe moeilijk het is om de bonus van party poker vrij te spelen. Ik zit nu op 888 poker, meestal 3-4 tafels tegelijk 10NL (5c/10c). Heeft een maand geduurd vooraleer ik mijn eerste 10 dollar vrijgespeeld kreeg, niet echt de moeite dus.

Daarom overweeg ik over te stappen naar party poker, als de bonus daar sneller gaat. Iemand hier ervaring mee?

Bedankt
  • 4 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Over 100 partypoints deed ik een maand, dat was voor het startkapitaal op NL2.

Met 2000 handen per dag kreeg ik op een gegeven moment 5 partypoints, dus als jij NL10 gaat spelen daar, moet je denk ik 500 handen spelen voor 5 partypoints hetgeen niet zo heel veel is.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Op zo'n lage limiet en me niet gek veel tafels is een bonus vrijspelen vrij moeilijk. Ik verwacht niet dat de bonus van Party (véél) makkelijker zal zijn dan op 888.

Voor 10$ bonus heb je 80PP's nodig, wat overeenkomt met ongeveer 40$ rake.
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Thanks voor de informatie.

Wel vreemd, want op cake poker had ik de indruk dat het wel redelijk vooruit ging met het vrijspelen van de bonus, of vergis ik mij?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
      Thanks voor de informatie.

Wel vreemd, want op cake poker had ik de indruk dat het wel redelijk vooruit ging met het vrijspelen van de bonus, of vergis ik mij?
      Zal ongetwijfeld met het niveau te maken hebben daar :coolface: