Veel gespeeld weinig winst.

• mrx198822
      mrx198822
      Bronze
      Beste Pokerspelers,

Ik ben dan Jerry kom uit Utrecht speel veel toernooien. Alleen ik merk gewoon aan mijzelf dat ik veel verkeerde beslissingen neem.

Dus tijd voor aandacht van mijn speelstijl. Bedankt voor de informatie die ik ondertussen al gevonden heb.

Ervaring is ongeveer 5 jaar eerst veel met vrienden nu 10 maanden online.
      $500 verlies online.
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey mrx198822,

Welkom op het forum! Zorg zeker dat je actief bent in de community en al je vragen gewoon stelt, dan weet ik zeker dat je je spel vooruit zal zien gaan.

Speel je vooral grote MTT's, of kleine SnG's van 1 of 2 tafels?
    • mrx198822
      mrx198822
      Bronze
      Bedankt ten eerste ik ben al aardig de basis informatie aan het doorwerken.

Grote toernooien 180+ players :)

Ik zie al wel wat logische verklaringen en bedankt voor de input.
      Ik ben langzaam me spel aan het aanpassen en ik begrijp ook dat mijn fout zit in de turbo toernooien..

gr,
      Jerry
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Jerry,

De fout komt omdat je nog niet optimaal speelt als de blinds hoog zijn? (Wat natuurlijk al snel het geval is in de turbo toernooien)

Probeer af en toe wat handjes te posten op het handbeoordelingsforum als je niet zeker weet of je de juiste beslissing genomen hebt. Daar kun je dan advies krijgen van onze coaches en discussiëren met andere spelers over de beste speelwijze. Dat is zeker een goede manier om je spel snel te verbeteren.

Je kunt ook beginnen met het lezen van de handjes die andere leden gepost hebben. Het handbeoordelingsforum vind je hier:
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Veel plezier en succes met het werken aan je spel Jerry!