Chipdumper op PartyPoker $55 6max games

• 17 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      bedankt en nice work om hem te tracken :)
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      sick dat hij op zo'n grote schaal gebruik maakt van gratis 50$
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoi simoensk,

Ik heb je hierover even een ticket gestuurd. Je kunt dit via onderstaande link vinden:

Uiteraard gaan we aan de hand van je thread zelf ook de zaak bekijken en dit doorspelen naar PartyPoker om er voor te zorgen dat zij deze zaak grondig onderzoeken.

In het ticket vind je meer informatie.
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Thanks voor het melden man! Tevens welkom op PokerStrategy.com!

Wij hebben heel af en toe ook te maken met scammers/fraudeurs, zou je als prive detective voor ons aan de slag kunnen? :D
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Gaat "Inspector Gadjet" concurrentie krijgen?????

Good job Simoensk :f_thumbsup:
    • simoensk
      simoensk
      Bronze
      Wel ik mag niet met de pluimen gaan lopen, want zonder de persoon die hem het eerst heeft opgemerkt ( iemand van een franse pokercommunity ) was deze fraudeur misschien wel voor lange tijd onopgemerkt gebleven.
      En ik ben blij dat ik heb kunnen helpen en eerlijk gezegd, het geeft toch wel een soort van voldoening dat we het nodige bewijsmateriaal hebben kunnen vinden en onschuldige spelers verlost hebben van het verliezen van honderden/duizenden dollars waaraan ze niets konden doen.
      Nu nog hopen voor de spelers die betrokken waren dat ze worden vergoed.

Hij heeft dit trouwens 5maand lang kunnen doen, wat in mijn ogen puur geluk is.
      Als de spelers die met deze fraudeur hebben gespeeld een beetje aandachtiger waren, dan was hij al veel eerder opgemerkt. Ik moest maar eventjes opletten en ik merkte al meteen verdachte plays op.
      Op een site zoals pokerstars had hij dit volgens mij nog geen 1week kunnen doen aangezien er op pokerstars veel meer spelers zijn die software gebruiken zoals Tournament Shark/Sharkscope en aangezien deze fraudeur zo achterlijk was om zijn stats niet te blokken, zou dit dadelijk opgemerkt geweest zijn. Zelfs zonder zijn stats te hebben geweten, was het overduidelijk te zien in zijn spel dat hij aan chipdumping deed.
      Maar goed beter nu dan laat.
      Ook deze gebeurtenis geeft ons een idee van hoe PartyPoker beschermd is tegen fraudeurs. Er moeten duidelijk aanpassingen gemaakt worden in hun investigation team zodat dit niet meer gebeurd in de toekomst.
    • matsyflop
      matsyflop
      Bronze
      Ik snap alleen niet waar hij die gratis $50 dollar telkens vandaan haalt (wil ik ook wel nml hehe)
    • simoensk
      simoensk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Thanks voor het melden man! Tevens welkom op PokerStrategy.com!

Wij hebben heel af en toe ook te maken met scammers/fraudeurs, zou je als prive detective voor ons aan de slag kunnen? :D
      Graag gedaan en ty ;)
      Wel je mag me altijd contacteren als je iemand zoekt om fraudeurs te bestrijden en ik zal met alle plezier helpen.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      tbh heeft hij echt moeilijk veel werk hier in zitten of niet????

Kan je nog beter echt leren pokeren
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Gewoon een goede manier vinden om paspoorten te vervalsen lijkt mij meer dan voldoende.

Wel knap dat PP de zaak echt ter harte neemt.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Wel knap dat PP de zaak echt ter harte neemt.
      Waar leidt je dat uit af? Ik zie niks van dien aard in de 2+2 thread.
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Ik ook niet vandaar de reactie.

Wat trouwens een echte schande is. Iedereen die ietwat van poker op de hoogte is, weet dat zulke grafieken onmogelijk zijn. Een pokerroom zou toch allerlei manieren moeten hebben om zulks grootschalig bedrog direct te kunnen ontmaskeren.

Vraag mij eigenlijk af hoeveel cheaters onder de radar werken. Was deze gozer iets voorzichtiger of slimmer geweest dan kon hij hier jaren mee doorgaan.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Ik ook niet vandaar de reactie.
      Ah, mijn sarcasmedetector was weer eens uitgevallen, moet toch eens naar de lokale dealer om hem te laten fixen.
    • StormXL
      StormXL
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door simoensk...Er moeten duidelijk aanpassingen gemaakt worden in hun investigation team zodat dit niet meer gebeurd in de toekomst.
      Als hun investigation team net zo gammel is als hun software :facepalm: dan hebben ze nog heel veel werk voor de boeg.

Btw: goed werk simoensk!
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Wat is nou eigenlijk een 'chipdumper' en wat heeft deze sit & go misbruiker gedaan dan en wat bereikte hij daar mee?
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Met 2 accounts in 1 Sng gaan zitten.

Met het 1ste account flink raisen. 2de account allin, en dan met 1account weer folden, terwijl die eigenlijks al commited is.

Hierdoor heeft 1tje een hele grote stack aan tafel waardoor die makkelijker 1ste word. Met zijn 2de account probeert ie nog 2de te worden. Door het misschien weer anders te doen.

Zo kan die de andere manipulieren. Dit deed ie door steeds een andere account aan te maken.

Totaal heeft ie iets van 16k profits binnengehaald in 900 games.
    • quovadis25
      quovadis25
      Bronze
      de vraag is natuurlijk: waar haalde ie z'n buyins van z'n fake accounts? Haalde ie die via sites zoals deze of stortte ie zelf eerst 50$?