Nl5: Aa

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.03/$0.05 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      BB:
      $2.45
      MP1:
      $12.05
      MP2:
      $3.16
      MP3:
      $4.92
      CO:
      $2.10
      BU (Hero):
      $6.12
      SB:
      $8.84

Preflop: Hero is BU with A, A.
      MP1 calls $0.05, MP2 calls $0.05, 2 folds, Hero raises to $0.52, 2 folds, MP1 calls $0.47, MP2 folds.

Flop: ($1.17) 5, 7, 6 (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $0.89, MP1 calls $0.89.

Turn: ($2.95) 6 (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $1.22, MP1 calls $1.22.

River: ($5.39) 7 (2 players)
      MP1 checks, Hero checks.

Final Pot: $5.39.
      Results follow: Hero shows two pairs, aces and sevens(A A). MP1 shows a full-house, sevens full of sixes(T 7). MP1 wins with a full-house, sevens full of sixes(T 7).

Villian is een vis 91/16/11.1/43/31 (50 handen) VPIP/PFR/3bet/flod Cbet/WTSD

Ik raise PF overdreven omdat hij toch elke hand callt.
      Moet ik stoppen met betten na de flop?
  • 3 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Je raist pf prima groter omdat hij toch alles callt....maar vervolgens ga je op de flop (op een superdrawy flop) weer kleiner betten. Elk overpair, elke flushdraw, elke straightdraw gaat die fish hier callen. Ik zou hier dus gewoon pot betten op de flop, op de turn en op deze rotkaart behind checken op de river.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Je raist pf prima groter omdat hij toch alles callt....maar vervolgens ga je op de flop (op een superdrawy flop) weer kleiner betten. Elk overpair, elke flushdraw, elke straightdraw gaat die fish hier callen. Ik zou hier dus gewoon pot betten op de flop, op de turn en op deze rotkaart behind checken op de river.
      De turn bet ik zowiezo weer close to pot... Zoveel draws...
      Kben niet zeker of je de river kunt behind checken... tegen een normale reg wel maar als het echt zo een huge station is en met any PP of hier Ax callt dan wel maja. Als je dat niet weet ga ik voor safety:check
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Goede read PF.

Verder bet flop groot want hij is heel drawheavy en het is vs een dikke fish dus je wilt hier value halen en protecten. Zou hier iets van $1,09 betten.

Turn is dan iets van $3,35 dus kan je iets van $3,29 betten en op deze river mssn wel behind checken omdat zijn gemiste draws toch niet betalen en hij niet zo heel veel meer in zijn range verder heeft wat wel afbetaald. Op elke niet 7x turn gwn je overige $1,nogwat erinshoven :)

Het komt er op neer dat je groter moet betten tegen fish die toch alles wel callen en groter moet betten op drawheavy flops.