Nl5: Jj

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.03/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      BU:
      $3.13
      SB (Hero):
      $4.95
      BB:
      $5.19
      UTG1:
      $2.24
      UTG2:
      $5.31
      MP1:
      $8.90
      MP2:
      $1.88
      MP3:
      $8.26
      CO:
      $9.12

Preflop: Hero is SB with J, J.
      UTG1 folds, UTG2 calls $0.05, 5 folds, Hero raises to $0.20, BB calls $0.15, UTG2 calls $0.15.

Flop: ($0.6) 7, 9, 2 (3 players)
      Hero bets $0.60, BB calls $0.60, UTG2 folds.

Turn: ($1.8) 6 (2 players)
      Hero bets $4.15, BB raises to $4.39.

River: ($10.34) 7 (2 players)

Final Pot: $10.34.
      Results follow: Hero shows two pairs, jacks and sevens(J J). BB shows two pairs, queens and sevens(Q Q). BB wins with two pairs, queens and sevens(Q Q).

Villian is een vis 91/16/11.1/43/31 (50 handen) VPIP/PFR/3bet/fold Cbet/WTSD

Hier shove ik wel tegen de villian omdat ik hem toch op niet al te zot zet. Is dat een correcte play?
  • 4 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Bij de pf raise maak ik er 0.25 van, er is een limper (maakt voor de call van de BB niet uit...maar toch, de pot is dan toch weer wat groter).

Je overshoved de turn ws met een reden. Welke is dit dan? Zijn range is volgens jou niet "al te zot" :) :) , maar welke range geef je hem dan en welk deel van die range callt je push?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      PF minstens 25c en tegen zo een fish mag het wel meer...

De potbet @ flop is wel nice, de fish gaat hier niet veel folden.

Met deze turnbet gaat hij denk ik alles folden dat slechter is dan jouw hand buiten misschien iets als A9 of K9 maar dat fold hij misschien ook wel.
      Desondanks is het een zeer slechte turnkaart die zijn range hard hit. Daarom protect ik hier wel close to pot zodat hij bij een blank op de river commited is. Als het geen blank is checken op river.
    • Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Met deze turnbet gaat hij denk ik alles folden dat slechter is dan jouw hand buiten misschien iets als A9 of K9 maar dat fold hij misschien ook wel.
      Desondanks is het een zeer slechte turnkaart die zijn range hard hit. Daarom protect ik hier wel close to pot zodat hij bij een blank op de river commited is. Als het geen blank is checken op river.
      +1
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

+1

Maar het hangt een beetje af van je reads. Tegen sommige fish die jouw line hier als een blufline oid zien callen hier echt alles en dan kan het wel. ligt dus beetje aan je reads dus kan ik niets over zeggen ;)