NL5: AJs

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.03/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      CO:
      $3.13
      BU (Hero):
      $5.00
      SB:
      $9.68
      BB:
      $2.24
      UTG1:
      $5.11
      UTG2:
      $8.90
      MP1:
      $1.88
      MP2:
      $8.26
      MP3:
      $9.12

Preflop: Hero is BU with J, A.
      5 folds, CO raises to $0.10, Hero raises to $0.38, SB calls $0.35, 2 folds, CO folds.

Flop: ($0.91) 7, 7, T (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.44, SB calls $0.44.

Turn: ($1.79) A (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.74, SB raises to $4.01, Hero calls $3.27.

River: ($9.81) Q (2 players)
      SB bets $4.85, Hero calls $0.17.

Final Pot: $14.83.
      Results follow: Hero shows two pairs, aces and sevens(J A). SB shows a flush, ace high(2 8). SB wins with a flush, ace high(2 8).

Villian is een vis 91/16/11.1/43/31/50 (50 handen) VPIP/PFR/3bet/flod Cbet/WTSD/check raise turn

Same guy, different hand. Ik raise wederom super hard omdat ie toch zowat alles callt. Dat ie ineens agressief wordt baarde me niet zoveel zorgen omdat ie daarvoor het ook al had gedaan met air tegen andere spelers. Dus ik call met mijn toppair. Kan dat ?
  • 4 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Ik check de flop behind tegen zo een fish. Hij foldt daar toch niks en anders ga je de pot opblazen met een matige hand.

As played fold ik de turn sowieso. Er zijn zoveel handen die je beaten en meestal als zo een fish actie geeft, dan heeft hij de nuts.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Pre 40 cent raisen (mits hij niet erg tight op 3bets fold!, 16% pfr is niet erg veel nml, als hij dan like 70% fold speelt ie 4,8% door (AJs+, AQ+, JJ+, KQs) en dominate hij jou hard). Maar je zou eigelijk zn steal% moeten vermelden omdat hij op de CO zit :)

Op de Flop cbet ik niet omdat je mogelijk geblufraist word (weet niet wat zn AF is) en je vaak gewoon de beste hand hebt hier. Slechter laat je ook niet folden namelijk, PP's/AQ+ callen toch nog wel een keer.

As played zou ik de T like 1,30 betten. Dan gaat ie minder spazzen en kan hij duur drawen met een :club: . Verder haal je dan ook meer value uit zn lagere Ax. Daar moet je wel bet/fold spelen omdat hij je of voor value raist (en dat is niet <A9 imo) of als bluf. Maar aangezien de pot/stack ratio's zo klein zijn denk ik dat zn blufrange hier ook wel erg klein is. Al zou die dit als bluf doen moet het toch wel meer een maniac zijn, zijn stats lijken veel meer passive.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ben het eens met Cowboy :) .

PF gewoon 40 of 50c maken.
      Flop niet cbetten tegen zo een station , gewoon freecard nemen.
      Op de turn goed betten voor value en protection tegen bv :club:
      Op een raise gewoon folden omdat het een passieve fish is.

Ik denk dat het as played op de river ook nog een fold is. Je split hier op zn best.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      alles is gezegd door voorgaande:)
      het komt er basicly op neer dat je je hand overspeelt