[WH] Bankroll foetsie

• PhantomR32
      PhantomR32
      Bronze
      Het is vast vragen naar de bekende weg, maar wordt het $50 startkapitaal bij een periode van inactiviteit weer weggehaald? Ik log net na paar maanden weer eens in op de William Hill client en zie $0.02 mij tegemoet grijnzen. En ik weet toch zeker dat ik het niet zelf heb weggedonkt :f_biggrin:
  • 4 antwoorden
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Die 50$ is een bonus die je moet vrijspelen, als je dat niet doet is het na een bepaalde periode weer weg. Het is eerst restricted en je moet het unrestricted maken zegmaar.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Phantom,

Dat is een lastige bankroll waar je nu mee zit :s_biggrin:

Maar het klopt inderdaad dat het startkapitaal na 150 vervalt wanneer er niet mee gespeeld wordt. Om het startkapitaal vrij te spelen moet je binnen 14 dagen na het ontvangen van je startkapitaal inloggen en minimaal 1 raked hand spelen. En binnen 150 dagen, $50 aan rake genereren (= 250 StrategyPoints verzamelen).

Deze voorwaarden zijn er om te voorkomen dat er allemaal "dood" geld rondslingert van mensen die hun startkapitaal nooit gebruiken. In dit geval wel zuur als je toch nog van plan was om met het startkapitaal te gaan spelen :s_frown:
    • PhantomR32
      PhantomR32
      Bronze
      Oh well, heb 2 weken terug ook $50 op Poker770 gehad dus mag er niet echt bedroefd over zijn, maar dan weet ik de voorwaarden en kaart ik gewoon die $50 bij elkaar (zit al op de $10 dus moet lukken).

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door PhantomR32
      Oh well, heb 2 weken terug ook $50 op Poker770 gehad dus mag er niet echt bedroefd over zijn, maar dan weet ik de voorwaarden en kaart ik gewoon die $50 bij elkaar (zit al op de $10 dus moet lukken).

Ah, dat ga je dan in ieder geval makkelijk halen :s_cool:
      GL!