welke cashout manier stort het snelst?

• jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      ik heb laatst uitgecashed op pokerstars ik kreeg een melding dat er een deel naar moneybookers overgeschreven en een deel naar click and buy en nog een deel naar keuze. dat laatste deel had wel 72 uur nodig om over te schrijven naar click and buy. mijn vraag wat is de snelste mannier om over te schrijven? ik begreep dat die splitsing van je cashout tijdelijk is. klopt dat?

gr jesse
  • 2 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Splitsing is tijdelijk en er wordt gekeken naar het totale bedrag dat je hebt gestort.

Heb je 500 euro gestort waarvan 300 via click and buy en je winsten bedragen 600 euro dan kun je de resterende 100 laten uitbetalen waar je wil.
      Na een nieuwe storting heb je hetzelfde gebeuren: stort je bijvoorbeeld 20 via moneybookers en je winst is 100 dan wordt de 20 euro appart gestort tegen de koers waarvoor je hebt ingekocht. De resterende 80 euro wordt tegen de huidige koers gestort (pokerstars hanteert geen extra kosten en is op dat punt het meest eerlijk).

Pokerstars -> Moneybookers is vrijwel het snelst ... vaak staan boekingen er direct op.
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Moneybookers/Netteller zal altijd vrijwel instant zijn. Rechtstreeks naar je bank varieert een beetje (van hoe druk ze het hebben neem ik aan). Tussen 3 - 5 werkdagen meestal (dus als je maandag uitcashed staat het normaal ten laatste vrijdag op je rekening)