Full Tilt Poker kan nieuwe AGCC licentie aanvragen

• m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      A lawyer for Group Bernard Tapie has stated that if negotiations are completed and the purchase of Full Tilt Poker by GBT is effectualized, it would make sense for Full Tilt to reapply for a gaming license with the Alderney Gaming Control Commission.

“Full Tilt Poker had a primary license with Alderney and still has a secondary license with the KGC,” said Tapie attorney Behnam Dayanim. “It makes sense from an efficiency perspective to continue those relationships. It would be our hope that under new ownership, we could have our AGCC license reinstated and continue our KGC license.”

bron
  • 4 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Tussen willen, kunnen en krijgen zit natuurlijk wel een verschil ;) .

Maar als ze de zaakjes weer op orde krijgen zie ik geen reden om te weigeren!!
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Wilde gewoon wat positiefs laten horen over Full Tilt... de mensen die bij Full Tilt zitten hebben iig meer hoop dan die bij Absolute Poker die niks meer hebben gehoord na Black Friday
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Weet niet of het verstandig zou zijn als "het nieuwe full tilt" weer een licentie bij AGCC neemt.
      Ikzelf heb er niet veel problemen mee maar als ik op het internet zie hoe mensen richting de AGCC reageren, dat is op z'n zachts gezegd afstotend.
    • Crecor
      Crecor
      Bronze
      Vind het niet gek hoe mensen ''afreageren'' op AGCC, zij waren immers de toezichthouder. AGGC heeft daar dus jammerlijk in gefaald. Deze licentiehouder is mede schuldig aan dit grote debacel. Ik ben ook paar duizend kwijt, grote schuldige is natuurlijk management van FTP. Maar door laks handelen van AGGC is zover moeten komen. (zij hadden half jaar geleden informatie dat het niet goed bij FTP, toen hadden ze meteen de plug uit moeten gooien en niet een half jaar later.