Zijn er Everest [mtt/sgn] coaches hier?

• 8 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Hoezo ben je specifiek op zoek naar een coach op Everest als ik vragen mag?

Iets meer uitleg zal je zoektocht wat gemakkelijker maken denk ik :)
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Ja, voordat ik ontdekt had dat dit forum bestond, ben ik beginnen pokeren bij Everest. Eerst cash game, maar vanwege tilten via sng naar mtt toernooien terecht gekomen en daarmee mijn bankroll uitgebouwd.

Maar ik blijf een beetje hangen in de games tot 5 dollar. Kwa :f_grin: gehalte zit het daar goed bij Everest dus wil ik daar voorlopig niet zomaar weg.

Kortom, ik durf de overstap ook bankroll gewijs niet zomaar zelf te maken en kan wel wat hulp gebruiken daar.

Met de pokerstrategy bankroll zit ik op william hill, maar de limieten die ik wil spelen, kán ik bankroll gewijs daar nog niet spelen!

Daarom, is er een :s_grin: van Everest hier aanwezig :)
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Maar waarom moet de coach per se op Everest spelen? Denk niet dat de speelstijl daar op Everest zo enorm specifiek is dat de coach die erg goed moet kennen wil hij je goede tips kunnen geven.

Voor zover ik weet zijn er op deze site erg weinig spelers die daar spelen, laat staan coaches.

Heb je thread dus even verplaatst naar de SNG/MTT strategie discussie, wellicht kunnen ze je daar verder helpen.

Ook is er sinds kort een nieuw subforum, speciaal voor Private Coachings.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi,

Over het algemeen zal het spel vrijwel gelijk zijn aan dit op andere sites. Dus stel gerust je vragen tijdens de coachings en op het forum. :)
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Maar waarom moet de coach per se op Everest spelen? Denk niet dat de speelstijl daar op Everest zo enorm specifiek is
      Mwah, op Everest is het gebruikelijk onder de spelers om bij iedere hand maximale tijd te nemen. Een coaching in frustratie, of hoe om te gaan met idioten die stallen misschien?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Hi,

Over het algemeen zal het spel vrijwel gelijk zijn aan dit op andere sites. Dus stel gerust je vragen tijdens de coachings en op het forum. :)
      Dit inderdaad. Op zich kunnen er wel niveauverschillen zijn, maar dat is makkelijk op te lossen door op een site ook naar een andere buy in te kijken. Zo speel ik wel eens 30-50$ stt op PKR, wat totaal niet lijkt op 30-50$ op stars, maar wel met de micro's op stars te vergelijken is qua niveau.
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Misschien inderdaad eerst een coaching sessie volgen vooraleer ik hier vragen over stel :)
      Geen idee namelijk hoe dat eraan toegaat :)
      Grtz.
    • Tjoeny
      Tjoeny
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Hi,

Dit inderdaad. Op zich kunnen er wel niveauverschillen zijn, maar dat is makkelijk op te lossen door op een site ook naar een andere buy in te kijken. Zo speel ik wel eens 30-50$ stt op PKR, wat totaal niet lijkt op 30-50$ op stars, maar wel met de micro's op stars te vergelijken is qua niveau.

Zijn de games dan zo extreem soft op PKR?? :O