Homegames

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik en iemand anders willen zeg maar onder 1 dak een homegame spelen, omdat we live poker nogal sloom vinden, dachten we laten we dat doen.

Ik heb alleen gehoord dat als je meerdere accounts gebruikt op 1 ip-adres dat je dan geband wordt ofzo?

Is dit bij homegames ook zo?

Het plan is dus, hij neemt een laptop mee, ik ook, we zitten op de wifi tegen over elkaar te heads uppen.
  • 4 antwoorden
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Gebanned wordt je niet, je kan enkel niet voor geld tegen elkaar spelen. Ook niet in de homegame sectie.
      Misschien lukt een SnG wel, nog niet geprobeerd :P (MTTs lukken wel)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
      Gebanned wordt je niet, je kan enkel niet voor geld tegen elkaar spelen. Ook niet in de homegame sectie.
      Misschien lukt een SnG wel, nog niet geprobeerd :P (MTTs lukken wel)
      Waarom kan dat dan niet? Gat in de markt zo, want oldschool homegames gaan gewoon te langzaam en is teveel gedoe.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Security
      Q:Can I play with friends from the same location in Home Games?
      A:Yes. The members of a Poker Club can sit at the same table, even if they are on the same IP address or at the same location. This allows Club Members to get together at the same place to play an online Home Game.

heb dit zojuist vernomen van de pokerstars site btw ?(
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      Security
      Q:Can I play with friends from the same location in Home Games?
      A:Yes. The members of a Poker Club can sit at the same table, even if they are on the same IP address or at the same location. This allows Club Members to get together at the same place to play an online Home Game.

heb dit zojuist vernomen van de pokerstars site btw ?(
      Des te beter, zal miss al aangepast zijn, want kheb da 1 van eerste dagen geprobeerd.
      Sorry voor de misinformatie :facepalm: