BSS NL10 QTs turnplay on 69QrA board IP after cbet flop got called

• W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      :diamond: Reads
      Villian in de BB is een winnende reg over 450K handen haalt hij 11bb/100

:diamond: Mijn gedachtengang
      :heart: Preflop
      QTs op de BU tegen deze twee tighte spelers in de blinds open ik standaard naar 2.5BB (Ik open vanuit alle posities inclusief de SB naar 4BB+1BB per limper maar de CO open ik 3BB en de BU open ik 2.5BB)

:heart: Flop
      Ik cbet hier mijn top pair omdat ik gewoon de pot wil oppakken. Ik haal tegen deze twee tighte spelers zelden value want slechtere Qx handen hebben ze niet in hun range en lage pocketpairs waarmee ze geen set gehit hebben, folden ze hier ook op mijn cbet. De enige handen waarvan ik value kan halen zijn handen als TJs en 78s en mss JJ, TT waarmee hij besluit één kaart te peelen.

:heart: Turn
      Nadat de BB mijn cbet called geef ik hem een heel beperkte range (in de veronderstelling dat hij hier uit positie niet float). QJ+, 66, 99, JJ, TT, 78, TJ
      Ondanks het feit dat ik tegen deze range slechts 37% equity haal besluit ik hier alsnog te betten als bluff/protection dan. Achteraf vind ik mijn bet/fold hier dus fout. Ik had hier volgens mij gewoon behind moeten checken in de hoop een cheap showdown te krijgen met mijn marginale hand. Villian check raised mij hier en ben ik dus altijd beat imo.

:diamond: Mijn vraag bij deze hand
      Is mijn gedachtengang hier goed dat ik hier een fout maakte of gewoon complete onzin?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      UTG2:
      $15.64
      MP1:
      $26.82
      MP2:
      $32.01
      MP3:
      $8.67
      CO:
      $10.21
      BU (Hero):
      $11.74
      SB:
      $35.42
      BB:
      $10.75

Preflop: Hero is BU with Q, T.
      5 folds, Hero raises to $0.25, SB calls $0.20, BB calls $0.15.

Flop: ($0.75) 6, 9, Q (3 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets $0.56, SB folds, BB calls $0.56.

Turn: ($1.87) A (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.26, BB raises to $3.90, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $3.13.
  • 4 antwoorden
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Waarom post je deze handen niet gewoon in het handjudgingforum in plaats van het algemene strategieforum?
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Terechte opmerking, In mijn favorieten staan beide vlak na elkaar opgeslagen en ik heb weer eens verkeerde aangeklikt. Thx!

Kan een mod deze verplaatsen a.u.b.?
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      :diamond: Reads
      Villian in de BB is een winnende reg over 450K handen haalt hij 11bb/100

.
      Een nit die niet durft upmoven dus :D
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Je hebt hier idd een goede gedachtegang :) Nice dat je het zo uittypt :D

Flop: je hebt hier TP en cbet hier gwn. Hij mag hier wel iets kleiner aangezien het zo'n droog board is. Iets van $0,45 is prima.

Turn: Als je hier bet laat je slechter folden en beter callen dus een check is hier beter.

As played is het obv een fold. Vooral tegen iemand die een regular is op NL10 want wss is het dan een grote nit xD