Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

770

• elderick
      elderick
      Bronze
      Ik kom thuis, denk lekker de freeroll van pokerstrategy op 770, die van 18.30 mocht ik niet voor inschrijven, het zal wel. die van 21.30 wil ik meedoen, inloggen account en wachtwoord komen niet overeen? weereens gelocked maar kom ik heb nog een half uur, nieuw wachtwoord aanmaken, eindelijk via de mail een nieuw wachtwoord, nieuwe wachtwoord ingevuld, krijg scherm verander meteen uw wachtwoord, dus automatisch gebruik ik het oude wachtwoord, dit wachtwoord heeft u al eerder gebruikt WTF!!!!. dus een ander wachtwoord aangemaakt response te zwak wachtwoord dit 7x.
      eindelijk klaar ingelogd 21.30 kon niet meer registreren. ik nok met die troep, ik speel alleen nog op partypoker en die is niet bij jullie aangemaakt, ik maak die centen op die erop staan en dan weg met dat 770.
  • 2 antwoorden