Nl 5- Aa

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Na de bet van utg op de flop (range jj+, AQ+?) en de 3bet van de cu denk ik dat ik mijn hand hier easy kan folden. Ik besluit de bet van utg hier overigens te callen omdat handen als AK en AQ wellicht ook nog wel in zijn range zitten, en mezelf met een raise enkel isoleer tegen beter.

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $5,27
      Hero:
      $6
      BU:
      $5,06

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:spade: , A:diamond:
      UTG1 folds, UTG2 raises to $0,15, 2 folds, Hero raises to $0,45, CO folds, BU calls $0,45, 2 folds, UTG2 calls $0,30.

Flop: ($1,42) K:diamond: , Q:diamond: , 3:heart: (3 players)
      UTG2 bets $0,5, Hero calls $0,50, BU raises to $1,50, 2 folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $2,92
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Wat UTG daar op de flop doet is vrij zwak. Met een goede hand doet een speler dit vrijwel nooit. Het is meestal een blockbet geplaatst met een weak made hand zoals AQ ofwel met allerlei draws.
      Tegen deze range moet je echt gaan protecten en zeker multiway. Dus ik zou 3/4 pot raisen ofzo.
      Het is dan wel 3bet/fold als een van hen nogmaals raist.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Vind hem wel goed gespeeld zo :)

PF: standaard 3bet. BU overcalled jouw 3bet. Dit is meestal heel sterk en ik zet hem hier ook op TT+ en AK (ruim genomen).

Flop: Een call is hier wel oke. Mensen hebben toch veel minder speculatieve handen in hun range en een raise zou je polariseren tegen betere handen. Ook moet er nog iemand na je acten dus een call hier is prima.

Als BU raised kijk je weer ff naar zijn range die we hem eerst hebben gegeven. TT en JJ called hij of fold hij (als hij die called PF wat ik betwijfel gezien zijn stats). Verder KK en QQ raised hij. AK zou hij ook callen omdat hij bang zou zijn voor QQ+. Hij maakt het ook niet heel duur om zijn raise te callen wat ook best wel sterk is. Dus een fold is hier idd de goede actie.

NH :)