Nl 5 - 74

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      call ik hier enkel zijn overbet op de river, of raise ik hier voor value? ik besluit te callen vanwege de kans op een FH, maar twijfelde of dit de juiste move was..

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $5,07
      MP3:
      $4,69

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with 7:diamond: , 4:diamond:
      4 folds, MP3 calls $0,05, 3 folds, Hero checks.

Flop: ($0,12) 8:diamond: , 5:spade: , 2:heart: (2 players)
      Hero checks, MP3 checks.

Turn: ($0,12) 2:spade: (2 players)
      Hero checks, MP3 checks.

River: ($0,12) 6:club: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $0,66, Hero calls $0,66.

Final Pot: $1,44

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows (4c 3s)
      Hero shows een straight, acht high (7d 4d)

Hero wins with een straight, acht high (7d 4d)
  • 3 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik call ook gewoon. Zulke dingen zijn altijd nutsie...
      Als je zo een overbet raist dan heb je gewoon de ubernuts en zie ik ongeveer alleen full houses callen.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik denk dat ik hier nog minraise, dan zijn spelers met two pair (86 of zo) of met een straat toch sneller geneigd te callen.
      Ik zie hem hier echt geen FH hebben. Dan zou hij 66 moeten hebben en daarmee gelimpt hebben. Met 55 of 88 had hij echt wel al gebet.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Deze flop val ik echt altijd aan omdat hij zo droog is. Villain heeft hier dus bijna nooit een draw en heeft dus ook vaak gemist. Dus gwn flop al potbetten om hem proberen op te pakken.

Verder door villains 5x overbet van de pot moet je even nagaan wat heeft die 6 veranderd..

62 heeft nu een FH, 43 heeft een straight, 74 heeft een straight, en 97 heeft een straight. Verder zijn er iets meer two pair combinaties ontstaan, maar het is niet zeker of die callen op een raise.

Ik denk dat een call hier beste is. Als iemand 5x overpotbet dan is het air of een hele goede made hand dus ik zet hem hier op een straight+ of air. Gezien deze mogelijkheden is het niet profitabel om hem nog een x te raisen en is dus een call prima :)