SNG grinder

• TbagNL
      TbagNL
      Bronze
      Hallo allemaal!

Eerst even wat kort over mezelf:
      Ik ben een 22-jarige man uit Breda. Ik ben in de zomer van 2007 begonnen met pokeren. Dit heb ik alleen gedurende de zomer gedaan en dit was puur voor de fun met vrienden.

In oktober 2010 had ik me aangemeld op Full Tilt en daarmee was mijn eerste online poker ervaring een feit. Rond december 2010 begon ik het spelletje echt interessant te vinden en vanaf dat moment ben ik me in het pokeren gaan verdiepen. Ik heb inmiddels 13 boeken thuis liggen en ik heb het afgelopen jaar redelijk veel kunnen pokeren. Wat ik op dit moment nog mis is het praten over handen en poker strategie met andere poker spelers.

Buiten mijn aanmelding op deze site, heb ik me ook aangemeld op het Amerikaanse TwoPlusTwo. Mijn doel is om op deze manier mijn kennis naar een hoger niveau te tillen, zodat ik ook zal slagen in de Mid-stakes SNG en wie weet de High-stakes SNG :s_biggrin: .

De eerste paar maanden van mijn 'poker carrière' maakte ik uiteraard verlies. Ik heb vanaf begin 2011 altijd per dag mijn winst/verlies genoteerd in een Excel bestand. Ik heb ongeveer € 500,- in de min gestaan. Na het lezen van enkele boeken en na velen uren speeltijd begon ik langzaam een winnende pokerspeler te worden. Net voor de zomer had ik een winst van ongeveer €1.800, maar door slecht bankrollmanagement was dit uiteindelijk gekelderd naar enkele honderden.

Op dit moment speel ik voornamelijk de 9/18/27 mans $15 SNG op Poker Stars. Ik speel altijd 4 tafels tegelijk, maar ik wil binnen enkele weken een 2e beeldscherm halen, zodat ik 8-12 tafels zou kunnen spelen en dus mijn $/hourly te verhogen. Verder maak ik gebruik van Hold 'm Manager en ik houd mijn SNG statistieken bij in een overzichtelijk Excel bestand.

Op dit moment heb ik een ROI van 23,55% en ik ben van plan om binnen enkele weken de Mid-stakes SNG erbij te pakken.

Een lange thread, maar ik hoop dat ik via deze manier met andere poker spelers in contact kom, om zo ideeën uit te wisselen en handen te beoordelen.

Bedankt voor het lezen!!
  • 6 antwoorden
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      He, nice voorsteltopic welkom :)
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Mooie openingstopic. Welkom op het forum!

Ik zie dat je je nog niet hebt aangemeld voor het gratis $50 startkapitaal? Heb je daar geen interesse in?

Ik merk dat je veel wil bijleren over poker, dus ik raad je zeker aan een account aan te maken bij één van onze partnerrooms. Naast erg mooie first deposit bonussen, kun je op die manier ook StrategyPoints verzamelen en zo doorgroeien in ons statussyteem.

Op die manier krijg je toegang tot strategieartikelen en video's, die je ongetwijfeld enorm gaan helpen een beter pokerspeler te worden. De makkelijkste manier (en de meest +EV ;) ) is om te beginnen met je aan te melden voor het $50 startkapitaal.

Als je dat niets lijkt, of je hebt overal al een account, is het sinds kort ook mogelijk om een status te kopen in onze points shop. Als ik je wat het bovenstaande betreft ergens mee kan verder helpen, aarzel dan zeker niet om mij of mijn collega's een ticket te sturen.

Ik ben voorts heel erg benieuwd naar het leerproces en hoe je alles gaat ervaren. Heel veel succes ermee en hou ons zeker op de hoogte! Misschien kun je een blogje aanmaken? :)
    • TbagNL
      TbagNL
      Bronze
      Ik zal zeker gebruik maken van het startkapitaal! Kan iemand mij nog een fijne pokersite adviseren? Ik ben op het moment alleen actief op PokerStars, maar ik heb ook een account op Full Tilt, 888Poker, William Hill, Party Poker en Unibet.

Graag een pokersite met een fijne software of iets heel erg fishy, nooit erg natuurlijk, hehe. De enige die ik tot noch toe fijn vind zijn PokerStars Full Tilt...

Alvast bedankt!
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi,

Welkom op het forum!
      Party Poker en William Hill Poker zijn denk ik de beste opties, naast PokerStars. Op beide sites runnen genoeg games, zeker op de lagere stakes. Bovendien is het niveau er een stuk lager dan bij Stars, ook op de hogere stakes.

Succes aan de tafels.
    • TbagNL
      TbagNL
      Bronze
      Hey,

Bedankt voor de informatie! Ik ben eigenlijk alleen echt bekend met Stars. Het is wel fijn om ook af en toe via andere sites te spelen, dus ik zal eens gaan kijken.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey TbagNL,

ook namens mij nog welkom op het forum.

Voor SnG's zou ik zeker ook eens een kijkje nemen bij Ongame waar de SnG traffic redelijk goed loopt. Je kunt dan bijvoorbeeld terecht bij EuroPoker of Betfair