Uitbetaal drama bij WH

• gemmetje
      gemmetje
      Bronze
      Tenenkrommend. Ik probeer nu al 4 maanden een gedeelte van mijn br uit te cashen bij WH. Alles is steeds approved, maar na 5 dagen staat het bedrag weer op mijn hoofdbalans. Iedere keer support, die mij steeds zegt dat er geen beperkingen zijn en de cash out gewoon moet lukken. Zelfs e-mail van support gekregen dat alles oke is, maar na 5 dagen weer op main balance. Er wordt geen reden gegeven waarom het steeds teruggestort wordt. Iedere keer hetzelfde verhaal. Geen restricties dus probeert U het nog maar een keer. Stortingsmethode was Ideal en volgens support zou de withdrawl dan ook geen probleem zijn. Wordt hier een beetje erg moedeloos van.
  • 18 antwoorden
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Is dit een uitbetaling via normale banktransfer, je moneybookers of iets anders? Dacht dat dit soort problemen alleen voorkwamen bij Poker770 en Cake. Kan je een update geven als het je wél gelukt is?
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Misschien is er iemand die wilt swappen en als je dat wel lukt, wel vreemd idd.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ik wil wel swappen. Weet alleen niet of je Poker770 hebt en/of 888poker. Party lukt niet aangezien je daar minimaal 50 moet doen (en dan nog eens 100 overhouden)
    • gemmetje
      gemmetje
      Bronze
      Swappen kan ik alleen naar stars, en dan nog, als ik 100 naar stars swap en ik wil die gelijk uitcashen gaat dat ook weer niet. Heb dat al eens eerder gedaan en kon maar een gedeelte uitcashen omdat het een transfer was en ik met dat geld moest spelen.
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Waar probeer je naar toe uit te betalen dan?
    • Skrolk
      Skrolk
      Bronze
      Hey gemmetje,

Ik wil je ook wel helpen eventueel met swap, heb je id check gehad bij WH?

Ik had in eerste instantie ook problemen om me roll daar weg te krijgen omdat ik via bank (ideal) had gestort en het via moneybookers er weg wilde halen.

Maar na een ID check had ik het binnen 5 min op moneybookers staan nadat ze de ideal withdraw handmatig hadden weggehaald.

Btw heb je goede iban nummer van bank ingvuld, anders kan wh het niet terug storten naar je bankrekening.

Skrolk
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      je moet storten met de methode waarmee je wil uitcashen....
    • mrsaintftw
      mrsaintftw
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Best wel belachelijk dat dit 'moet' om het vlot te laten verlopen... voor een site waar zoveel geld mee gemoeid is elke dag mogen ze wel wat professioneler zijn op dit vlak imo.

Heb zelf ook gestort op 770poker (ook ipoker) met neteller 2 weken geleden en wou vorige uitcashen via bank en heb nog steeds niets ontvangen.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mrsaintftw
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Best wel belachelijk dat dit 'moet' om het vlot te laten verlopen... voor een site waar zoveel geld mee gemoeid is elke dag mogen ze wel wat professioneler zijn op dit vlak imo.

Heb zelf ook gestort op 770poker (ook ipoker) met neteller 2 weken geleden en wou vorige uitcashen via bank en heb nog steeds niets ontvangen.
      Da's om fraude tegen te gaan en ter bescherming van je geld.. Begrijp niet hoe dit slecht kan zijn.
    • gemmetje
      gemmetje
      Bronze
      Het lek is boven, zag dat de IBAN niet goed was. Kan echter de IBAN niet aanpassen, dus maar support aan de lijn. Advies: Betaalgegevens wissen en opnieuw invoeren. Dat gaat dus niet aangezien je balans dan minder moet zijn dan $39. Ik wordt hier zo moe van. Probeer het vandaag nog even, anders maar swappen met Skrolk.
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      .
    • gemmetje
      gemmetje
      Bronze
      En nu weer een uur met support aan de lijn gehangen. Wat een idioten. Ik kon volgens support mijn account- (bank) gegevens zelf bijwerken door nogmaals de eerder gebruikte stortingsmethode toe te voegen. Dat kan echter niet omdat die niet in het scherm met betaalmethode's voorkomt. Alleen niet eerder gebruikte methode's. Ik geef het op. Dus Skrolk als je mij wilt helpen, graag.
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Als je meerdere malen geprobeerd hebt te withdrawen met het verkeerde IBAN nummer mag je blij wezen dat je geld teruggestort hebt gekregen.

Het kan ook weg zijn, weet je?
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
      Als je meerdere malen geprobeerd hebt te withdrawen met het verkeerde IBAN nummer mag je blij wezen dat je geld teruggestort hebt gekregen.

Het kan ook weg zijn, weet je?
      Doen ze nooit ze verifiëren altijd de accounts.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      ik kan alleen maar uitcashen via banktransfer :(
      Ik heb stortingen gemaakt met payssavecard EN moneybookers.

Ook player2player transfer voor een swap zie ik nergens staan.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Last2Act

Hmm, je zou normaalgesproken wel naar je Moneybookers account moeten kunenn uitcashen. Is dit ook de methode die je voor je laatste storting gebruikt hebt?

Misschien dat het anders daar nog aan ligt. Ik heb dat ook eens met Stars gehad, dat ik alleen naar mn Neteller mocht uitbetalen en niet naar Moneybookers. (Toen heb ik Neteller laten weghalen bij mn betaal opties omdat ik die nauwelijks gebruik)
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Hmm, je zou normaalgesproken wel naar je Moneybookers account moeten kunenn uitcashen. Is dit ook de methode die je voor je laatste storting gebruikt hebt?

Misschien dat het anders daar nog aan ligt. Ik heb dat ook eens met Stars gehad, dat ik alleen naar mn Neteller mocht uitbetalen en niet naar Moneybookers. (Toen heb ik Neteller laten weghalen bij mn betaal opties omdat ik die nauwelijks gebruik)
      Het proberen waard. MB was niet de laatste optie inderdaad.
    • NOREAGA020
      NOREAGA020
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Het proberen waard. MB was niet de laatste optie inderdaad.
      Zit er verschil tussen MoneyBookers en Neteller?

Thanks.