Verificatie Bank Moneybookers

• jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      Ik krijg maar geen verificatie code toegestuurd wanneer ik op verify click bij mijn bank account. Ik weet zeker dat ik de correcte gegevens heb ingevoerd maar die ''dummy deposit'' komt maar niet aan. ?(

Verder, wanneer ik op 'withdraw' click blijf ik dit krijgen:

Skrill (Moneybookers), as an FSA (Financial Services Authority of the United Kingdom) regulated non-banking financial institution, is obligated to collect personally identifiable information.
      A member of the Skrill (Moneybookers) team will be in contact with you shortly and will provide you with further information on the status of Skrill (Moneybookers) your account.

Maar ik heb nooit gehad dat een ''teammember of skrill'' daadwerkelijk contact met me zoekt.. weet iemand hier iets meer over? Of heeft iemand hetzelfde soort probleem meegemaakt?

Alvast bedankt!
  • 19 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Jaap,

Heb je zelf al contact gehad met de support van skrill?
      Probeer hen anders zelf even te contacteren. Als lid van PokerStrategy.com kun je gebruikmaken van de speciale vip-service van Skrill-moneybookers.

Stuur hen even een mailtje via: pokerstrategy@moneybookers.com

Vraag daar even na wat de status is van de dummy deposit en of ze eventueel nog andere gegevens nodig hebben.
    • jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      Bedankt voor je reactie!

Ben er nu net mee bezig en er is sinds woensdag/donderdag vorige week (toen ik het requeste) geen contact met me opgenomen door een skrill team member.. ?(

Ik zal nu zelf even een mailtje sturen via het adress en vragen hoe het zit. Thanks!

Lets see what happens.. ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Laat even weten of je het probleem hebt kunnen oplossen via onze vip-service bij moneybookers
    • jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      Heb net een email gestuurd, nu wachtende op een antwoord.
      was het zo dat ik binnen 48uur bericht krijg met deze service?
    • jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      Hmm, nu bijna 4 dagen later en nog geen email of ander contact.. we zullen zien..
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Dat duurt inderdaad veel te lang. Blijven stalken, zou ik zeggen.
    • jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      Heb gister toch eindelijk een post gekregen waarin stond dat ik een bankafschrift en een copy van mijn id moest opsturen.
      beiden gelijk gescand en gemaild en nu maar weer wachtten op een antwoord.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm, hopelijk gaat het nu wel iets sneller :f_grin:
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      ik heb hetzelfde probleem. zit nu ook al meer dan een week te wachten op zo een dummy deposit. heb je er nu 1 gekregen? ik krijg trouwens ook geen reactie op mijn email via pokerstrategy adres. misschien beetje oftopic maar zijn jullie bekend met andere instanties die wel snel zijn? want als het nog langer duurt ben ik er wel een beetje klaar mee.

jesse
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Jesse,

Wanneer heb je de mail gestuurd naar het PokerStrategy.com adres?
      Dan ga ik dat even forwarden als feedback
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Half jaar geleden heb ik ook tijdje gewacht op die code. (duurde bijna 2maand voordat ik brief had ontvangen.) Dus hun gecontacteerd en dmv bewijs identiteit en verblijf is het snel in orde gekomen.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jesseHu
      ik heb hetzelfde probleem. zit nu ook al meer dan een week te wachten op zo een dummy deposit. heb je er nu 1 gekregen? ik krijg trouwens ook geen reactie op mijn email via pokerstrategy adres. misschien beetje oftopic maar zijn jullie bekend met andere instanties die wel snel zijn? want als het nog langer duurt ben ik er wel een beetje klaar mee.

jesse
      uit eigen ervaring MB> neteller dus zou niet al te snel ervan af stappen :D
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey Jesse,

Wanneer heb je de mail gestuurd naar het PokerStrategy.com adres?
      Dan ga ik dat even forwarden als feedback
      als je dat wil doen heel graag.
      ik heb hem de 24 oktober verstuurd.

als het eenmaal werk dan werkt het ook goed? ik las iets dat ze geld gelijk op je rekening storten klopt dat?

jesse
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      ik heb hem gekregen hoor. :D
    • jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      Nou, heb een reactie gekregen op mijn gescande id en bankafschrift en mijn account is nu ''fully operational'' zoals hun zeggen.
      Maar.. Mijn bank account heb ik tot op heden nog steeds niet kunnen verifiëren.. Die dummy deposit heb ik voor het eerst 3 weken geleden aangevraad, intussen zown 3 maal, maar nog nooit iets ontvangen. heb ook al een mail gestuurd een week geleden naar Pokerstrategy@moneybookers.com maar daar ook geen reactie op gehad.
      Zal nu even een email sturen om nog eens te kijken naar die dummy deposit.

@jesse Had je nou die dummy deposit gehad? ;O
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Wel de juiste IBAN/BIC nummers gebruikt?

Mocht dat niet zo zijn kijk dan even hier:
      http://www.ibanbicservice.nl/SingleRequest.aspx
    • jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      Wel de juiste IBAN/BIC nummers gebruikt?

Mocht dat niet zo zijn kijk dan even hier:
      http://www.ibanbicservice.nl/SingleRequest.aspx
      Hmm, bij het ''adden van een bank account krijg ik allen 3 velden die ik in moet vullen

Account holder:
      Bank:
      Account number:

Account number is toch gewoon mijn 9 cijferige ( abn amro) rekening nummer?
      Ik zie nergens een optie om IBAN/BIC nummers in te voeren ?(
      Of zeg ik nou iets heel doms?

thanx voor je help alvast!
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Het was maar een brainwave... mijn laatste verificatie is al een tijd geleden.
      Bij bankaccount kan het geen kwaad om het IBAN te gebruiken (international bank account number)... dat is net iets vollediger en makkelijker voor een buitenlandse toko zoals Moneybookers.
    • jaap6666
      jaap6666
      Bronze
      hmm, account nummer heeft maximale lengte van 10 cijfers =/
      mn IBAN is 18 cijferig dus denk niet dat het gaat lukken.
      Maargoed net dat mailtje gestuurd dus nu maar wachten op een reactie.