SSS terug naar zelfde tafel

• KingConnors
      KingConnors
      Bronze
      Hoi allemaal,

Ik probeer de SSS strategie uit op de micro stakes van (0,01/0,02) ook al staat er in de strategie dat ik op NL10 zou moeten beginnen.

Ik heb nu een paar handen gespeeld en netjes van de tafel afgegaan wanneer ik 5 bb meer had dan waar ik mee begon ofwel $0,50 dollar totaal.

Het enige probleem wat ik had is weer aan een andere tafel gaan zitten. Op een gegeven moment zijn de tafels op waar ik nog niet aan heb gezeten en moet ik weer aan een tafel gaan zitten waar ik eerst al zat.

Dat zou op zich geen probleem zijn als Everest Poker niet onthield dat ik op die tafel al een stack van $0,50 had en dus verplichten ze me om weer met hetzelfde bedrag aan tafel te gaan zitten.

Mijn vraag is of dit hetzelfde is op de hogere limieten als bijvoorbeeld NL10? Als er meer mensen dit soort ervaring hebben gehad, zou ik ook willen vragen wat zij in dit geval hebben gedaan.

Met vriendelijke groet,

KConnors
  • 6 antwoorden
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Jep, dit is hetzelfde op de hogere limieten.
      Maar zelfde ervaring niet, ik hou niet zo van die strategie!
      En ook niet zo van cash games :)
    • tolthor
      tolthor
      Bronze
      ik denk dat je dan de keuze hebt tussen blijven zitten en je strategie wat aan te passen of een andere poker room zoeken met meer tafels ...
    • MeanGreen
      MeanGreen
      Bronze
      Toen FT nog online was speelde ik uit noodzaak op 3 verschillende limieten tegelijk en daar was volgens mij al veel meer traffic dan op Everest.

Meestal mag je na 30 minuten wel weer met 20bb aan een tafel gaan zitten, dat moet je even precies nakijken. Als je ook op NL5 speelt kan je het wat afwisselen door je tafels te verdelen over meerdere limieten.

Een andere mogelijkheid is op een tweede room erbij gaan spelen, maar dat vind ik lastig te combineren op1 monitor, omdat je dan vaak de tafels moet resizen en verplaatsen.
    • KingConnors
      KingConnors
      Bronze
      Bedankt voor de comments,

Ik probeer nu aan meerdere limieten tegelijk te spelen met zowel midstack als shortstack strategie.

Ik wil namelijk zo snel mogelijk die 1000 summit points bij elkaar sparen zodat het een gift word na 120 dagen. Het enige probleem dat ik nu heb is dat ik niet met 2$ aan een NL10 mag gaan zitten bij everest terwijl dit in de SSS wel aan word gegeven als de geprefereerde tafel.

Het gaat allemaal niet zo snel, maar we komen er wel.
    • MeanGreen
      MeanGreen
      Bronze
      Succes met het vrijspelen :)

Denk er wel om dat SSS met meer dan 20bb aan tafel geen SSS is en niet zomaar kan afwijken. Wat is op Everest het minimum op NL10?
    • KingConnors
      KingConnors
      Bronze
      Helaas $3,50.

Zoals je al zei is het dan waarschijnlijk niet profitabel om op die tafel SSS te gaan spelen als je de tafel al moet verlaten bij $2,50.

En ik kan helaas volgens bankrollmanagement pas op NL10 met MSS gaan spelen als ik $160 heb en dat kan nog wel even duren. Ik neem aan dat op de nog hogere limieten ook wel een hogere minimum buy in zal zijn dan 20BB.

We komen er wel