[AFGEROND] Staking Double Vision SM/ SWU (gangstahhh/Gast117)

• Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Goedendag

Wie ben je?

Gangstahhh ;)

Waarom wil je een staking?

De SM en de SWU hebben altijd grote velden, veel variance en ik heb de laatste tijd een beetje een downswing en ik had ong 7k op FTP staan, dus mijn eigen BR is wat aan de lage kant

Wat ga je spelen?

De double vision SM en de double vision SWU

Wat zijn de totale kosten?

2xSM = $430
      2xSWU= $430
      ______+
      $860

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?

Ik hoop morgenochtend ;)
      Nadat ik mijn laatste toernooi gewonnen heb of ben gebust zal ik waarschijnlijk meteen uitbetalen. (kan problemen opleveren bij 10k + aangezien ik dan mijn transfer limit moet verhogen)

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)
      Hoe?
      Op pokerstars ook de hogere bedragen wil ik het liefst afronden via pokerstars zelf.

Wanneer?
      Als het goed is meteen na het laatste toernooi, maar boven de $10k kan dat problemen opleveren (en misschien als het heeeeel laat is dat ik de administratie s'ochtends doe)

Wat betaal ik uit ?
      Ik wou een 66,66/33,33 winst verdeling doen (met winst verdeling bedoel ik dat je eerst je inleg krijgt en daarna pas de winst wordt verdeeld)
      En als er een totale cash van boven de $10000 is dan zal er eerst belasting over worden betaald. (29%)

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun geld naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Beide op pokerstars

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):

Gangstahhh aka Gast117, ik denk wel redelijk bekend met mijn resultaten,
      Ik heb bijv.
      een 55$ ME toernooi voor $7112,50 gewonnen (wordt nu gereviewed door RobbieV)
      een 11RA toernooi op PS gewonnen voor $6725,65
      En meerdere tussen de 3k en 6k cashes

Oh en ik heb meerdere andere succesvolle backings
      Eerste is een pot van 5k waar ik 7,3k van heb gemaakt
      De tweede was een SCOOP pot, waarin ik niets bijzonders heb gecashed dus redelijk verlies
      De derde is een 1k pot waar ik 1,7k van heb gemaakt

Backing Sunday Majors
      SCOOP $2k Pot Gangstahhh/gast117
      SCOOP $2k Pot Gangstahhh/gast117

Ik hoor het wel, ben desnoods ook op skype te bereiken: Gast117
  • 31 antwoorden
    • 1
    • 2