2de deel is ingezet

• ncoppens
      ncoppens
      Bronze
      Beste luitjes

Ik ben Nicolas, afkomstig uit België (Gent meerbepaald) en speel naderhand al een jaartje poker. Dit deed ik voor kleine bedragen op Pokerstars en dat lukte me wel aardig, kende nooit echt uitschieters, daar ik ook nooit aan grotere tornooien heb deelgenomen. Met de overgang naar de .BE versie op pokerstars liep voor mij natuurlijk alles wat in het honderd.

Nu ben ik dit initiatief tegengekomen en ben zodus aan een 2de deel begonnen van men pokercarriere (ironisch).

Heb men geld laten storten op Everest poker en vanaf vandaag ben ik hier dan ook beginnen spelen.

Zodus

hoi allemaal
  • 7 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Hallo Nico!

De omschakeling naar .be is voor de jongere Belgen inderdaad een mindere zaak. Aan de andere kant kunnen deze spelers (zit ik ook bij) de softere rooms gaan bekijken en misschien meer winsten behalen!

Ook zijn spelers op andere rooms meestal tracked en verdienen ze dus SPs. Hierdoor kunnen ze dan video's en dergelijke bekijken, waardoor hun spel verbeterd >> winsten stijgen.

Studeer je trouwens ook in Gent? Ik studeer er Handelswetenschappen!

Succes verder en als er vragen zijn, stel gerust!
    • ncoppens
      ncoppens
      Bronze
      hey

Ja, als je het zo bekijkt is het misschien wel beter eerst ergens anders meer ervaring op te doen. Al ken ik genoeg jongere spelers die het spel wel al voldoende door hebben.

Ik studeer inderdaad in Gent, zit in men 1e jaar kinesitherapie en revalidatiewetenschappen. :)
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Heb even je reply verplaatst. Waarschijnlijk drukte je op "New Thread" ipv "Reply Post".

Ervaring opdoen en winnen tegen slechte spelers is gewoon een win-win situatie. En het spelletje doorhebben is leuk, maar de beste zijn, dat is het doel dat je moet hebben.. ;) . Op hogere limieten hebben alle speler het spelletje namelijk door!
    • ncoppens
      ncoppens
      Bronze
      Ja je hebt wel gelijk, ga me nu wat concentreren met het spelletje wat beter te begrijpen en minder en minder op geluk te spelen. Hierbij is deze site zeer nuttig.

Danku om men post te verzetten, drukte idd verkeerd :facepalm:
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Beste Nicolas,

Everest is een room vol met visjes, je zal het daar naar je zin hebben!
      Wat ik me wel afvraag, is:
      heb je bonuscodes gebruikt?
      Krijg je rakeback?
      Andere voordelen?

Dat zijn de zaken waar je je voordat je bij een nieuwe room gaat, altijd goed naar moet informeren.

Daarom: bij een 3e pokercarriere switch kan je beter eerst posten en daarna pas depositen :)
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Welkom Nicolas! Veel Gentenaars hier lately :s_cool:

Als je via PokerStrategy.com speelt op een partnerroom, heb je altijd voordelen! In het geval van Everest is dat:

• deposit bonus tot $1.000 (bonuscode 1000VIPPS)
      • aantrekkelijk en overzichtelijk VIP-systeem
      • dagelijks freerolls via PokerStrategy.com, die telkens om 20:00 uur van start gaan.
      • wekelijkse $1.000 freerolls, elke dinsdag om 20:00 uur, voor PokerStrategen die een storting gemaakt hebben.
      • StrategyPoints, omdat je een aan PokerStrategy.com gekoppelde account hebt.

Weet je al wat je gaat spelen, Nicolas?
    • ncoppens
      ncoppens
      Bronze
      Ik ga de 18 mans van 1 dollar spelen voorlopig, daar ik dat op Pokerstars ook deed.

Verder waag ik me af en toe wel eens aan een uurtje cashgamen, als ik niet te veel tijd heb.

Heb zo een dollar of 8 gewonnen voorlopig in een uurtje of 3 cashgames te spelen. Niet veel tijd deze week, mbt school :(