Shop

• Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Ik kijk af en toe nog wel eens in de shop om te kijken of er nog nieuwe leuke dingen bij komen. Maar enige wat ik zie is dat er steeds meer artikelen verdwijnen, en dat er niks nieuws bij komt.

Bv elektronics stond gewoon vol met ipods, beeldschermen enzo, maar nu helemaal niks meer. Komt dit door dat ze geen markt meer hebben in USA?
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
      Ik kijk af en toe nog wel eens in de shop om te kijken of er nog nieuwe leuke dingen bij komen. Maar enige wat ik zie is dat er steeds meer artikelen verdwijnen, en dat er niks nieuws bij komt.

Bv elektronics stond gewoon vol met ipods, beeldschermen enzo, maar nu helemaal niks meer. Komt dit door dat ze geen markt meer hebben in USA?
      Dit zou wel goed kunnen ja. Sommige artikelen waren sowieso alleen te bestellen voor inwoners van de VS. Waarschijnlijk halen ze deze producten nu allemaal uit de shop weg om verwarring te voorkomen.
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Ik vind ook dat ze maar weinig hebben

Vrijwel het enige wat je kan doen als je niet extreem veel punten hebt is ze inwisselen voor cash of toernooitickets kopen.

Voor toernooispelers zijn die tickets nog leuk maar als cashgame spelers is het niet echt een optie (hoewel de inruilwaarde wél haast 50% beter is).
    • bembere
      bembere
      Bronze
      oo ik heb wel een leuk vest besteld uit de shop en die custom longsheeve alleen die verzenden ze niet ofzo<