Nationaal Registratienummer

• murderdrug
      murderdrug
      Bronze
      Vandaag een notice gekregen dat ik naar .be moet overschakelen en men software updaten. Na dit gedaan te hebben krijg ik een een invulbestand van men echt-geld account. Hier moet ik een nationaal registratienummer invullen. Weet iemand wat dit is ?
  • 6 antwoorden
    • robinripper
      robinripper
      Black
      je sofinummer?
    • Rafke01
      Rafke01
      Bronze
      je rijksregisternummer, vind je op de achterkant van je identiteitskaart

als je het niet vind, dan kan je in de client, naast het vakje waar je eht moet invullen op een vraagteken drukken en krijg je een foto te zien waar je het kan vinden
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Ik heb hiernet ook mijn account omgezet. Ik heb echter de vraag naar het rijksregisternummer niet gekregen. Is dit abnormaal?

EDIT: Waarschijnlijk omdat ik reeds mijn ID al eens heb upgeload? Waardoor ze mijn rijksregisternummer zelf hebben kunnen invullen?
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door murderdrug
      Vandaag een notice gekregen dat ik naar .be moet overschakelen en men software updaten. Na dit gedaan te hebben krijg ik een een invulbestand van men echt-geld account. Hier moet ik een nationaal registratienummer invullen. Weet iemand wat dit is ?
      Het nationaal registratienummer is het zogenaamde Rijksregister nummer. Het bestaat uit 11 cijfers, waarvan de eerste 6 cijfers jouw geboortedatum zijn.

@LgnDe: ik zou me er geen zorgen om maken dat ze het jou niet gevraagd hebben. Het kan inderdaad zijn omdat ze jouw nummer reeds hadden of gewoon dat ze er bepaalde personen uitpikken (steekproef) omdat het teveel is om allemaal in één keer te verwerken.
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      @LgnDe: ik zou me er geen zorgen om maken dat ze het jou niet gevraagd hebben. Het kan inderdaad zijn omdat ze jouw nummer reeds hadden of gewoon dat ze er bepaalde personen uitpikken (steekproef) omdat het teveel is om allemaal in één keer te verwerken.
      Ik heb het zonet ook moeten invullen. Maar wat een bullshit die "plotselinge" belastingmaatregel. 33 procent.. wie wil hiervoor op de legale manier spelen LOL...

Jullie ook onmiddellijk een mail gekregen met het volgende:

Your registration for the online gambling games was successfull. Your player token is ............
    • murderdrug
      murderdrug
      Bronze
      Ja wat een bullshit die belastingen! Hoe zou je dat kunnen omzeilen ?