Nl10: Kq

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($11.56)
      BB ($10.73)
      UTG ($10.29)
      UTG+1 ($11.99)
      CO ($3.64)
      Hero ($9.95)

Dealt to Hero K:spade: Q:club:

fold, fold, fold, Hero raises to $0.40, SB raises to $1.30, fold, Hero calls $0.90

FLOP ($2.70) 4:club: Q:diamond: 4:spade:

SB checks, Hero checks

TURN ($2.70) 4:club: Q:diamond: 4:spade: J:club:

SB bets $2, Hero calls $2

RIVER ($6.70) 4:club: Q:diamond: 4:spade: J:club: T:club:

SB bets $1, Hero calls $1

Even wat uitleg.
      Villain was heel licht aan het 3betten vanuit de blinds. Ik besluit deze te callen. Raisen isoleert mij denk ik tegen beter handen.
      Flop is leuk, maar ik wil wat inhouden en hem laten betten op latere straten.
      Dat doet ie dan ook op turn en river, waar ik WA/WB speel.

Speel ik dit te voorzichtig uit? Moet ik hier de flop dadelijk betten?
      Villain is een redelijke TAG die winstgevend speelt.
  • 4 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

It depends of zijn 3bet range depolarized of polarized is. Namelijk als ie geen QJ- of KJ- 3bet dan is je KQo supertrashy om te callen. Ik 4bet tegen deze mensen als bluff (of ik 4bet/call als ik weet dat ze 5bet bluffen)

As played word je hard gevaluebet op de River & ik kan mezelf wel een fold vinden op de River .

Op de Flop moet je gewoon betten voor value. Als je bluffed, zou je de Flop bluffen

- Gerv
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Ik heb hem al zien 3-betten met complete trash. In de blinds doet hij dit dus zeker niet met enkel sterke handen (dat is depolarized dan als ik het goed begrijp).
      Net daarom wil ik mijn KQ spelen.

Hij bet op de river 1$ in ene pot van bijna 7. Zit ik hier niet vaak genoeg goed om de call te maken?
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      idd met zeven tegen 1 op de river zou ik ook sowieso callen, ook al ruikt het nog zo sterk naar een valuebet je odds zijn te goed IMO.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Easy call op de river. Een echte valuebet zal toch richting de ~$3 gaan. Ik zie dit meer als een blockbet, dit kan hij ook nog wel eens gaan doen met Qx Jx. Je moet hier echt maar 1 van de 7 keer goed zitten en dat zit je zeker. De flop betten voor value was geen slecht plan geweest. QQ, KK, AA, A4 en AQ beaten je alleen maar. Je kan nog prima value krijgen van pocketpairs van 55 tot JJ.

Liefde. =)