tracked op PS?

• ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      Hoi,

Ik heb juist een storting gemaakt op PS en ben nu terug aan het spelen. Nu vroeg ik me af hoe ik zeker kan weten dat pokerstrategy me nog tracked op PS?

Heb ooit de PS software wel op deze site gedownload. Werkt alle nog nadat je de software hebt gedeinstaleerd?

Grtz
  • 11 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey elwin,

Ik heb even in je profiel gekeken en zie dat je naam van PokerStars daar nog niet ingevuld is. Zolang je accountnaam daar niet ingevuld is, kunnen we sowieso de StrategyPoints niet bijwerken ook als je account gekoppeld is.

Als je de software via ons gedownload hebt en bij het aanmaken van je account onze marketingcode ingevuld hebt, dan zou je account wel gewoon gekoppeld moeten zijn.

Het beste kun je even contact opnemen met PokerStars via: verify@pokerstars.com

Vraag daar even na of je account inderdaad goed gekoppeld is aan PokerStrategy.com. Zij kunnen dit direct voor je nakijken in je account. Als je account gekoppeld is, stuur ik je wel even een ticket via de klantenservice om de laatste stappen uit te leggen :s_cool:
    • ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      Het is dan mss een plan om ook de mac versie van de software op pokerstrategy te zetten!

Heb mail gestuurd naar PS nog niets terug gehad!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      heeft pokerstars een mac versie?
    • ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      Wel degelijk! Aangezien ik die gebruik. Als je met een Mac op download click bij pokerstars.com (niet .be .nl of andere land gerichte sites) dan ga je automatisch over tot het downloaden van de mac versie.

Echter aangezien ik ps niet op deze site heb gedownload ben ik niet getracked. Juist een mail terug gehad dat ik dus niet getracked ben door pokerstrategy. Redelijk voos want mijn account is ooit wel getracked geweest op pokerstars, ik heb immers mijn startkapitaal ontvangen op Pokerstars. Dat betekend dus dat je na lang niet actief te zijn niet meer getracked wordt!? Waarom is die regel er?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Dat heb ik nog nooit gehoord dat je na een tijd untracked raakt ?( .

Ik zou zeggen speel wat handjes en haal wat punten binnen dan weet je het iig zeker.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ElwinvW
      Echter aangezien ik ps niet op deze site heb gedownload ben ik niet getracked. Juist een mail terug gehad dat ik dus niet getracked ben door pokerstrategy. Redelijk voos want mijn account is ooit wel getracked geweest op pokerstars, ik heb immers mijn startkapitaal ontvangen op Pokerstars. Dat betekend dus dat je na lang niet actief te zijn niet meer getracked wordt!? Waarom is die regel er?
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Ik heb even in je profiel gekeken en zie dat je naam van PokerStars daar nog niet ingevuld is. Zolang je accountnaam daar niet ingevuld is, kunnen we sowieso de StrategyPoints niet bijwerken ook als je account gekoppeld is.
      Ik wist niet dat dit mogelijk was: een account aanmaken op pokerstars via een andere site dan pokerstrategy, je accountnaam niet invullen, en toch een startkapitaal krijgen. ?(
      Hoe wist pokerstratgy dan ooit op welk account ze dat startkapitaal moesten storten?
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Wel degelijk! Aangezien ik die gebruik. Als je met een Mac op download click bij pokerstars.com (niet .be .nl of andere land gerichte sites) dan ga je automatisch over tot het downloaden van de mac versie.

lijkt me straf, hou er rekening mee dat het 2-3 dagen kan duren voor je strategypoints geupdate worden
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Heb je je information sharing wel aan staan?
    • ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      ik heb dus een mail gestuurd naar verificatie pokerstars. Antwoord:

Your PokerStars account is not linked to any of our partner websites.

Unfortunately, we are unable to retroactively link your account to the site that you are interested in. In order to be tracked to a partner website that promotes PokerStars, you would have to have registered your account with PokerStars through one of the links or banners available on their website.

Echter nu ik er wat langer over nadenk, ik denk dat ik in der tijd mijn startkapitaal ontvangen heb op Fulltillt!

Ben al een week aan het spelen en sta nog steeds op 89/100 brons!
    • ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Knien12
      Heb je je information sharing wel aan staan?
      Hoe check ik dit? Heb al uren door instellingen gezocht echter ik vind niets over sharing!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ik heb dus een mail gestuurd naar verificatie pokerstars. Antwoord:

Your PokerStars account is not linked to any of our partner websites.

Unfortunately, we are unable to retroactively link your account to the site that you are interested in. In order to be tracked to a partner website that promotes PokerStars, you would have to have registered your account with PokerStars through one of the links or banners available on their website
      In dit geval is je account helaas niet gekoppeld aan PokerStrategy.com en kun je bij Stars geen punten verzamelen voor je status. Omdat je account niet aan een affiliate gekoppeld is heb je inderdaad ook de information sharing optie niet in je account staan. Deze zie je alleen wanneer je account gekoppeld is.