Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

11$ husng

• drdavy
      drdavy
      Bronze
      BTN was een 90/20 speler. Deze situatie was nog vroeg in eerst game tegen hem.

Party, $10 + $1 NL Hold'em Tournament, 20/40 Blinds, 2 Players

BTN: 1,920
      Hero (BB): 2,080

Pre-Flop: (60) A:club: T:diamond: dealt to Hero (BB)
      BTN raises to 80, Hero calls 40

Flop: (160) K:club: 5:club: T:spade: (2 Players)
      Hero checks, BTN bets 160, Hero calls 160

Turn: (480) J:heart: (2 Players)
      Hero checks, BTN bets 360, Hero folds

Results: 480 Pot
      BTN showed and WON 840 (+620 NET)

Had ik de flop moeten reraisen. En dan fold op reraise? Of 3 bet pre.
  • 20 antwoorden
    • LexerZz
      LexerZz
      Bronze
      Hmm, ik zou op stats niet teveel letten aan het begin van een husng, reads en timing tells zijn belangrijker.

Maar ik denk dat het een vrij std 3bet is pre,
      as played, fine.
    • LexerZz
      LexerZz
      Bronze
      Btw, waarom leggo poker?
      10% rake is killing.
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Ik denk niet dat een 3 bet pre goed is. Denk dat vooral in het begin van een hu match. Je kan beter eerst wat 3bet bluff hebben gedaan. Omdat je veel fold krijgt op 3 bets En dan later in de wedstrijd gaan 3 betten voor value met ATs+ 99+

De flop weet ik echt niet eigelijk. Denk toch that een C/R het best is maargoed.

Ik speel niet op leggo poker had hun handconverter gebruikt :) . Speel op PP 7.5% rake kan ook wel lager. :spade:
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik speel hand ook zo. 3bet krijg je vs een standaard iemand niet echt slechtere handen mee mee die je dominate. Doe ik alleen als ik weet dat ie like <25% fold to 3bets en veel oR. Op de F 3betten lijkt me ook wel echt terrible. Je veranderd je SD value meteen in een bluf, elke :club: T kan je callen, T/A en mogelijk ch ie gewoon behind.
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
      Ik speel hand ook zo. 3bet krijg je vs een standaard iemand niet echt slechtere handen mee mee die je dominate. Doe ik alleen als ik weet dat ie like <25% fold to 3bets en veel oR. Op de F 3betten lijkt me ook wel echt terrible. Je veranderd je SD value meteen in een bluf, elke :club: T kan je callen, T/A en mogelijk ch ie gewoon behind.
      Dus Check call flop. En dan check fold turn als ik niet verbeter.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      jeps zo speel ik m zonder reads wel ja
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      En als je turn hit. Laat zeggen 3 :club: op turn. Ga je dan vor een donk ,check raise, of check call ?

Ik zou denk ik voor een check raise all in gaan.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      ik ch/call dan gewoon. Weet nie of je fish of regs speelt?

Als ik daar ch/r zie ik slechtere handen niet callen en betere niet folden. T enige betere wat je imo kan laten folden (vs fish iig) is een Jx.
      Je hebt dan gewoon SD value+een mooie draw, mis je op de R en hij bet weer dan heb je gewoon een easy fold, mogelijk heb je de beste hand en ch hij behind (semibluf T ofzo van hem , club of Q). Zie t punt van ch/r daar nie zo zelf.
      Waarom zou jij t doen?

Vs een reg kan het wellicht wel beter, maar dan nog zullen op die stake niet veel een Kx gaan folden imo.
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Je heb helemaal gelijk hehehe C/R slaat nergens op. Weet niet waar op ik mijn keuze heb gebasseerd. :f_cool:
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      je maat davy123456 had net weer weer 2 shortstacks op nl100 afgegeven aan me
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      je maat davy123456 had net weer weer 2 shortstacks op nl100 afgegeven aan me
      Davy`s zijn over het algemeen niet te beroerd om aantal stacks weg tegeven. Ook zijn meestal de onnodige C/R die de davys kenmerkt.

bron: Wakuwaku
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      hahaha :P deze davy was idd een spewert en komt zo nu en dan eens voorbij
    • LexerZz
      LexerZz
      Bronze
      Meh.
      Ik denk dat er genoeg handen zijn die gaan callen,
      KT, QT, JT, T9s, A2-A9 als 'ie beetje loose callt.
      Ook krijg je meer een spewy image, en kunnen ze latere handen ook lichter gaan flatcallen.
      AK-AQ, AA-TT worden wss ge4bet, dus dan is het een easy fold.

As played is c/c het meest +EV.
      C/r isoleer je je meestal tegen top pair denk ik.
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Denk dat het het beter is om eerst wat 3bet bluffs te doen 97s 67s enz. En dan pas AT te 3 betten. Omdat je zal zien dat op de eerste 3 bets meestal gefold word. Dus denk AT echt een flat is.

En je word gecalled dan speelt AT ook niet echt goed uit possitie. met mijn skill
    • LexerZz
      LexerZz
      Bronze
      Meh, ik ga altijd ervanuit om je EV te maximaliseren.
      Dus waarom zou je in het begin ATo flatten en daarna ATo 3betten.
      Kies hetgene dat het meest +EV is.

Daarom zou ik 1 van de 2 doen.
      Je loopt value mis door ATo te flatten,
      zeker tegen iemand die veel handen speelt vanaf de button.

Just my 2 cents :)
    • drdavy
      drdavy
      Bronze
      Dat ik zijn stats heb gepost was eigenlijk dom. Die stats zijn van 60 handen ongeveer. Maar deze hand was de 2/3/4 van de wedstrijd. In de 1ste match tegen hem.

Als je in het begin een 3 bet doet, word hij 85% gefold. 15% niet.
      Dus kan je beter zeg 76s 3 bet bluffen. Of hij fold win je, als hij called heb je een hand die hij niet snel zal verwachten. Ze zetten je toch altijd op sterke handen. Wat ook weer bluff mogelijkheden heeft. En je kan super hard floppen met zo een hand.

Als je zeg maar een aantal keer heb ge3bet zal hij/zij er zijn call 4 bet range vergroten. Waardoor het meer naar 50/50% gaat dus dan heeft AT veel meer 3 bet valeu. Omdat zwakkere handen je gaan callen wat ze in het begin van een match minder vaak doen.

% heb ik uit mijn hoed getovert maar ik hoop dat je er iets van snapt.
    • LexerZz
      LexerZz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door drdavy
      Dat ik zijn stats heb gepost was eigenlijk dom. Die stats zijn van 60 handen ongeveer. Maar deze hand was de 2/3/4 van de wedstrijd. In de 1ste match tegen hem.

Als je in het begin een 3 bet doet, word hij 85% gefold. 15% niet.
      Dus kan je beter zeg 76s 3 bet bluffen. Of hij fold win je, als hij called heb je een hand die hij niet snel zal verwachten. Ze zetten je toch altijd op sterke handen. Wat ook weer bluff mogelijkheden heeft. En je kan super hard floppen met zo een hand.

Als je zeg maar een aantal keer heb ge3bet zal hij/zij er zijn call 4 bet range vergroten. Waardoor het meer naar 50/50% gaat dus dan heeft AT veel meer 3 bet valeu. Omdat zwakkere handen je gaan callen wat ze in het begin van een match minder vaak doen.

% heb ik uit mijn hoed getovert maar ik hoop dat je er iets van snapt.
      Hehe ok.
      Maar 85% klopt idd niet.

Vooral op lage stakes callen ze heel loose 3bets. Laatst een gast die met 37o m’n 3bet callt. Mss moet ik eens upmoven :coolface:

Maar tegen regs is het wel verstandig om ook bluffs in je 3betrange te houden,
      maar tegen nanostake fishes zoveel mogelijk voor value 3betten, omdat ze vaak callen.

Toch denk ik dat ATo een 3bet is pre readless.
      Als je reads hebt dat villain tight speelt of limps en raises afwisselt, kan je overwegen om te flatcallen.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LexerZz
      Btw, waarom leggo poker?
      10% rake is killing.
      10% valt wel mee :)
    • Wouthe
      Wouthe
      Bronze
      Dus conclusie? preflop 3-betten is niet ok?

(persoonlijk doe ik dit wel, maar wil wel graag het antwoord weten)
    • 1
    • 2