welke pokersite is het beste?

• ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      we zijn het er allemaal over eens dat pokerstars het beste is.
      geweldige software, volume op de site enz...

nu mijn probleem is, ik ben nog maar 19 jaar :facepalm:

kan er mij iemand goeie tips geven voor een site waar ze volume draaien zo wel mtt als sng.

Ook zou ik de storting doen via ing card reader.
      Ik denk wel dat de meeste sites daarover beschikken.

Met de software van de site moet ik maar mee leren leven ;)
      ook zou ik een goeie site willen voor meerdere tafels tegelijk te spelen.

edit: sorry voor zo weinig informatie, ben niet zo een blog schrijver :D
      als jullie nog iets moeten weten, vraag maar :pokerface:
  • 13 antwoorden
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Waarom is het een probleem dat je nog maar 19 jaar oud bent?
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Er was ooit iemand die ook geen 21 jaar was, Isildur1 die daar geen problemen mee had..
    • samni
      samni
      Bronze
      Welke BI's speel je?

Tot 10$ krijg je op Ipoker wel wat SNG's open op relatief korte termijn. Partpoker is ook wel een optie, zij hebben ook wel een redelijk aanbod aan MTT's, dat is op Ipoker dan iets minder. Op Ipoker zijn de tegenstanders wel heel slecht (speelde daar 30$ games toen ik op Stars de 11$ nog maar net beatte).
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      in belgie is de wet +21 geworden, mijn profiel op pokerstars is bevrozen.
      dat is het probleem :)
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door samni
      Welke BI's speel je?

Tot 10$ krijg je op Ipoker wel wat SNG's open op relatief korte termijn. Partpoker is ook wel een optie, zij hebben ook wel een redelijk aanbod aan MTT's, dat is op Ipoker dan iets minder. Op Ipoker zijn de tegenstanders wel heel slecht (speelde daar 30$ games toen ik op Stars de 11$ nog maar net beatte).
      mtt tot 20$ en sng tot 10$.
      is Ipoker een redelijke software?
    • samni
      samni
      Bronze
      De meningen daarover zijn verdeeld. Ik vind het op zich nog niet zo slecht als velen beweren. Oke, het is niet zo snel als Stars en FTP maar de slechte tegenstand maakt dan weer veel goed.

MTT's tot 20$ zul je daar niet superveel vinden, maar voor de SNG (9-mans dan toch) zul je daar wel redelijk wat traffic vinden.
      Je mag wel niet te gelimiteerd zijn. Imean, mix gewoon de 5 en 10$, zowel turbo als non turbo door elkaar. Dan heb je echt in no time redelijk wat tafels open.

Veel succes.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ThPokerDog
      in belgie is de wet +21 geworden, mijn profiel op pokerstars is bevrozen.
      dat is het probleem :)
      Ah dat is duidelijk..
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door samni
      De meningen daarover zijn verdeeld. Ik vind het op zich nog niet zo slecht als velen beweren. Oke, het is niet zo snel als Stars en FTP maar de slechte tegenstand maakt dan weer veel goed.

MTT's tot 20$ zul je daar niet superveel vinden, maar voor de SNG (9-mans dan toch) zul je daar wel redelijk wat traffic vinden.
      Je mag wel niet te gelimiteerd zijn. Imean, mix gewoon de 5 en 10$, zowel turbo als non turbo door elkaar. Dan heb je echt in no time redelijk wat tafels open.

Veel succes.
      bedankt, en wat is je mening over pokerstars?
      hoe is de tegenstand daar?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ik vind 888 nog het beste op gebied van MTT's na pokerstars. Ipoker vind ik niet zo goed voor MTT's.
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Ik vind 888 nog het beste op gebied van MTT's na pokerstars. Ipoker vind ik niet zo goed voor MTT's.
      is er dan redelijk wat volume op 888?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Minder als Stars uiteraard maar meer als ipoker in ieder geval en ze zijn wel super soft :D als ik nu kijk beginnen er de komende 2u 15 Holdem tussen 1 en 30$ e 's avonds is dit nog iets beter uiteraard dus valt wel mee.
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Minder als Stars uiteraard maar meer als ipoker in ieder geval en ze zijn wel super soft :D als ik nu kijk beginnen er de komende 2u 15 Holdem tussen 1 en 30$ e 's avonds is dit nog iets beter uiteraard dus valt wel mee.
      bedankt heb hierop al een account dus het gaat waarschijnlijk, 888 worden.
      edit: het word partypoker.
      Heb er al vaak op gespeeld, ik vind de software wel redelijk en storten is gemakkelijk.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ik wist niet eens dat poker in België nu 21+ is. Hopen dat ze die grappen niet in Nederland uit gaan voeren! Ik zal dan sowieso voor 888 Poker gaan, best prima site! =)