Qj

• 3 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Ik vind je play preflop niet zo heel goed, tegen 2 limpers ga je met QJo niet echt goed doen, suited zou dit wel goed zijn denk ik.
      Als je nudus die hand wel wil raisen, dan ga je er vanuit dat de limpers meestal lage paartjes hebben of een raar gespeelde suited connector of iets dergelijks. Dan moet je imo wel dat board gaan cbetten bijna, anders krijg je ze nooit van die handen af. Denk dat ik hier afhankelijk van de stats van de villains wel soms gewoon check/fold. Nudus die éne villain bet daar, dan is het natuurlijk gewoon fold, anders had je zelf moeten betten om nog meer +EV te zijn qua foldequity. Je hand gaat er niet op verbeteren en het beste wat je kan verwachten (buiten een onwaarschijnlijke FH) is een split pot enja, das niet echt mega +EV :p
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Ik vind preflop nog wel OK, het is the bottom van mijn range hier.

Op de Flop moet je hier cBetten als bluff simpelweg omdat als je behind checked, je waarschijnlijk fold op de 1ste de beste bet van je tegenstander

Mvg,
      Gerv
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      had bet flop nog niet overwogen maar zie er wel de voordelen van in dankzij jullie redeneringen. Thx voor de reply's