Kq

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Cassava Poker $0.10/$0.20 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1485090
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $20.00
      UTG+1: $31.29
      MP: $20.64
      CO: $20.97
      Hero (BTN): $20.59
      SB: $30.73
      BB: $20.00

Pre Flop: ($0.30) Hero is BTN with K :diamond: Q :spade:
      4 folds, Hero raises to $0.60, 1 fold, BB raises to $1.70, Hero calls $1.10

Flop: ($3.50) 2 :spade: 6 :spade: 7 :diamond: (2 players)
      BB bets $2.35, Hero calls $2.35

Turn: ($8.20) 4 :spade: (2 players)
      BB bets $4.10, Hero folds

Het is een redelijke reg en restealt 10% in BB.
      Gisteren vroeg ik in coaching wat meer uitleg over 3bets callen IP en normaal doe ik dit nooit met QK ofzo maar het kan dus wel werd mij verteld. Daarom het hier eens toegepast
      flop hit zn range niet daarom float

oke?
  • 2 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Het flatten pf is natuurlijk ok als hij zo vaak 3bet.

Maar je hebt natuurlijk niks vermeld over zijn turn Cbet%. Daarop baseer ik of een float goed is of niet. In principe float ik liever op een dry board. Als je op dit board gewoon callt heb je gewoon heel vaak een draw (want zeg nu zelf, een set, two pair of zo zou je gewoon raisen).

Stel nu dat hij 80% cbet flop heeft en 30% turn, dan is dit wel een ok spot denk ik. Maar als hij 60% cbet turn heeft dan zou ik hier of folden, of raisen. Want tegen een raise zal hij nog heel wat handen (ook betere) moeten wegleggen.

Nadeel is ook dat hier op de turn heel wat goede kaarten kunnen komen om door te barrelen. Als er een J/Q/K of A komt, dan krijg je gegarandeerd (bijna gegarandeerd) een second barrel die je dan ook zou moeten callen (:( )

Dus ik denk, samengevat, zonder info over zijn turnbets, ik fold of raise hier. Floaten doe ik hier snel.
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Het flatten pf is natuurlijk ok als hij zo vaak 3bet.

Maar je hebt natuurlijk niks vermeld over zijn turn Cbet%. Daarop baseer ik of een float goed is of niet. In principe float ik liever op een dry board. Als je op dit board gewoon callt heb je gewoon heel vaak een draw (want zeg nu zelf, een set, two pair of zo zou je gewoon raisen).

Stel nu dat hij 80% cbet flop heeft en 30% turn, dan is dit wel een ok spot denk ik. Maar als hij 60% cbet turn heeft dan zou ik hier of folden, of raisen. Want tegen een raise zal hij nog heel wat handen (ook betere) moeten wegleggen.

Nadeel is ook dat hier op de turn heel wat goede kaarten kunnen komen om door te barrelen. Als er een J/Q/K of A komt, dan krijg je gegarandeerd (bijna gegarandeerd) een second barrel die je dan ook zou moeten callen (:( )

Dus ik denk, samengevat, zonder info over zijn turnbets, ik fold of raise hier. Floaten doe ik hier snel.
      +1

Dit board is niet echt heel fijn voor een float omdat als villain vaak 3bet er vaak suited connectors en Axs in zijn range zitten. Daardoor kan hij hier redelijk vaak doorbarrelen omdat hij gwn genoeg equity heeft + fold equity om zijn play profitabel te maken. Hierdoor zijn droge boards fijner om te barrelen.

Verder als villain besluit te betten op zo'n drawy board als dit heeft hij meestal wel wat omdat het doorgaans niet zo'n heel fijn board is om op te cbetten :)