Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Startkapitaal winst

• ploxx
      ploxx
      Bronze
      Hey,

Ik heb een 2de startkapitaal ontvangen op poker770.Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de winst die je met het kapitaal maakt van jou zijn.
      Nu ben ik niet van plan om uit te betalen maar het is wel handig om te weten hoe het nou precies zit.
  • 2 antwoorden
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      Wanneer kan ik mijn gratis $50 kapitaal laten uitbetalen?

• Als je $50 aan rake gegenereerd hebt.

• Als je minimaal $20 gestort hebt.

• Je kunt het geld enkel op dezelfde manier uitcashen als de wijze waarop je de storting maakte.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      k dacht ergens gelezen te hebben dat de winst die je met het kapitaal maakt van jou zijn.

Hey ploxx,

Niet alleen kun je je winst uitcashen, maar ook de $50 startkapitaal (uiteraard moet je wel aan alle voorwaarden voldoen zoals JinEx al aangaf in de post hierboven)

Hier kun je alle voorwaarden nog eens nalezen.

Mag ik die $50 echt houden?
      Ja! Het geld is van jou en zal nooit teruggevorderd worden. Er zijn echter wel twee belangrijke voorwaardes:
      • Je moet beginnen met spelen, of een storting maken, binnen 14 dagen nadat je de $50 ontvangen hebt. Anders is het startkapitaal niet meer beschikbaar voor je.
      • Je moet minstens $50 rake genereren of tenminste $20 storten binnen 180 dagen nadat je het geld ontvangen hebt.