partypoker is a joke!

• ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      ik maak een nieuw account en krijg direkt iemand die zegt dat ik moet storten en op welke wijze, deze persoon helpt mij goed en heb 150€ gestort.
      Heb direkt een toernooi gespeeld en lag er net voor de prijzen uit.
      s'avonds wil ik terug erop gaan en mijn account is geblokkeerd.

ik heb al 2 dagen mails verzonden en nog altijd geen antwoord.
      dan ga ik via de site zoeken voor een andere oplossing en dan krijg ik het volgende gesprek:

Jen says:
      Hello! Please don't leave yet... our welcome bonus will boost your account before you even hit the tables!

User says:
      lol

Jen says:
      You with me? All you need to do to get your BONUS CASH is click here to download, install and then make your first deposit in the cashier section.

Jen says:
      :)

User says:
      my account is blocked

Jen says:
      You have got to hear about our awesome first deposit bonus!

User says:
      it is a bot?

Jen says:
      No worries, just contact our 24/7 support team and they'll help you

User says:
      or a live personne

Jen says:
      I'm not a bot!!!

User says:
      im sending 2 days emails to the staf

User says:
      no answer

Jen says:
      So to get your bonus you can click here for a free download of our secure platform. Then pick your favorite game and start playing!

Jen says:
      But this is 100% secure! We are a serious company with millions of satisfied players!

Jen says:
      I'm really sorry, but you are underage.

Jen says:
      If you are underage, you cannot use our services.

Jen says:
      [Chat ended]

heb mijn echte gegevens nochtans ingegeven, ik ben 19 jaar.
      dit moet normaal geen probleem zijn.
      Wat er wel kan zijn, is dat ik vroeger een account heb gehad op partypoker waar ik geen flauw idee meer van heb.
      maarja ik krijg niemand vast voor een deftige uitleg :)

edit: het enigste wat ik heb gekregen is het volgende als antwoord:

Please do not reply to this email. This is a computer generated message to inform you that we have received your email. Our support team will address your correspondence soon.

Your email has been assigned a reference number:8940763. You may quote this number if you need to contact us in future regarding this case. Thank you!
      Regards,
      Customer Support
  • 35 antwoorden
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      nier perongeluk verkeerde geb jaar ingevuld ofzo?
      of al eens eerder een andere acc gehad op party?
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door JinEX
      nier perongeluk verkeerde geb jaar ingevuld ofzo?
      of al eens eerder een andere acc gehad op party?
      geboortedatum juist ingevuld.
      ik denk gewoon eerder al is een account gehad.
      maar wist er niets meer vanaf.
      nu ja ik probeer gewoon iemand vast te krijgen.
      maar ik zou niet meer weten hoe ik het moet proberen.
      heb nu wel langs de site mijn probleem ingevuld en hopelijk krijg ik antwoord.
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      Je moet ze ff bellen, kost niets en je hebt gelijk duidelijkheid.
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
      Je moet ze ff bellen, kost niets en je hebt gelijk duidelijkheid.
      oke bedankt :)
      edit: heb gebeld naar de nummer dat ze geven op de site.
      krijg ik als antwoord, dit nummer is niet toegelaten
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      kan pokerstrategy mij helpen?
      contact opnemen met de site ofzo?
      mijn naam is Kenji Lismont
      geboortedatum 05/06/92
      nicknaam: ThPokerDog1
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey ThPokerDog,

Vervelende situatie, zeker als je net een storting hebt gemaakt om te gaan spelen.

Aangezien je account niet gekoppeld is aan PokerStrategy.com durf ik niet te garanderen dat we alle info kunnen krijgen en kunnen pushen om het op te lossen.

Ik zal echter proberen van onze kant PartyPoker te contacteren over de situatie om wat duidelijkheid te krijgen over de status van je account. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat het niet je eerste account is.

Als ik meer informatie krijg, zal ik je daarvan per ticket op de hoogte stellen.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Heb op dit moment ook problemen met een cashout op partypoker. Had er wat geld opstaan dat ik wou uitcashen, dus heb ik wat geld via moneybookers gestort om mijn account te linken en plots is mijn account geblocked voor cashouts zonder enige vorm van uitleg. Het enige wat je te lezen krijgt is dat je de support moet contacteren, die dan nog eens op niks trekt zoals pokerdog al aangeeft

Vind persoonlijk dat pokerstrategy zijn spelers hierover wel eens mag waarschuwen, al die reclame over de pokerrooms maar de minpunten/problemen met de sites zijn nergens te bespeuren, dat werkt enorm frustrerend
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey ThPokerDog,

Vervelende situatie, zeker als je net een storting hebt gemaakt om te gaan spelen.

Aangezien je account niet gekoppeld is aan PokerStrategy.com durf ik niet te garanderen dat we alle info kunnen krijgen en kunnen pushen om het op te lossen.

Ik zal echter proberen van onze kant PartyPoker te contacteren over de situatie om wat duidelijkheid te krijgen over de status van je account. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat het niet je eerste account is.

Als ik meer informatie krijg, zal ik je daarvan per ticket op de hoogte stellen.
      bedankt ;) had nochtans ingevuld psvip ofzo :D dus ja.
      probeerde wel via pokerstrategy.
      edit: als ze zeggen van dat ik een ander account heb,
      zeg dan dat ik er niets vanaf wist.
      dat ze me een mail sturen of dat geld op men eerste account zetten ofzo.
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85
      Heb op dit moment ook problemen met een cashout op partypoker. Had er wat geld opstaan dat ik wou uitcashen, dus heb ik wat geld via moneybookers gestort om mijn account te linken en plots is mijn account geblocked voor cashouts zonder enige vorm van uitleg. Het enige wat je te lezen krijgt is dat je de support moet contacteren, die dan nog eens op niks trekt zoals pokerdog al aangeeft

Vind persoonlijk dat pokerstrategy zijn spelers hierover wel eens mag waarschuwen, al die reclame over de pokerrooms maar de minpunten/problemen met de sites zijn nergens te bespeuren, dat werkt enorm frustrerend
      partypoker is toch ni failliet? X(
      zou enorm klote zijn!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      @ Laughingman:
      Dit is zeker vervelend als je je geld gewoon wilt laten uitbetalen. Ik ga je feedback dan ook zeker doorsturen.

Maar hou er ook rekening mee dat dit ook te maken heeft met de veiligheid van je account. Er zijn genoeg verhalen van "andere grote pokerrooms" waar dit niet gebeurt, maar waar iemand achter het wachtwoord van je account komt $10 stort met een methode die je nog nooit gebruikt hebt en insta al het geld van je account afboekt.

Dan heb ik liever dat dit eerst gecontroleerd wordt. Daarbij moet dan wel gezegd worden dat de support dit natuurlijk wel snel en goed moet afhandelen en niet moet laten voortslepen.

Maar er zijn dus wel twee kanten aan het verhaal.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door ThPokerDog
      Het probleem is dat je die account nog geen half jaar geleden nog gebruikt hebt (iig ingevuld hebt in je profiel van PokerStrategy :s_o:

Ik ga het hoe dan ook voor je proberen om duidelijkheid te krijgen
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      +1 voor Lanfear81, vind het geweldig hoe je alles oplost enzo.
      ben echt blij dat ik op dit forum zit :)
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Het probleem is dat je die account nog geen half jaar geleden nog gebruikt hebt (iig ingevuld hebt in je profiel van PokerStrategy :s_o:

Ik ga het hoe dan ook voor je proberen om duidelijkheid te krijgen
      oei nu ja dat is mijn eigen fout.
      ben een tijdje op verkeerde spoor geweest en dan afgekickt en dan wist ik van niets meer.
      alvast bedankt
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Thanks! Fijn om te horen dat je hier tevreden bent :s_cool:

hopelijk kan ik je binnenkort ook verblijden met goed nieuws van Party
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      Thanks! Fijn om te horen dat je hier tevreden bent :s_cool:

hopelijk kan ik je binnenkort ook verblijden met goed nieuws van Party
      jah hopelijk maar ik blijf zowiezo op deze site.
      vind het geweldig, goede leden en mooie acties.
      als dat van partypoker niet opgelost geraakt, dan zoek ik me wel een andere site xD
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Begrijp het nut van een id check wel maar dan moeten ze dat doen bij een storting OF duidelijk melden dat je bij een withdrawal eerst een id check moet ondergaan

Het grote probleem in mijn geval ligt bij de support, blijkbaar heb ik bij het ingeven van mijn geboortedatum een fout gemaakt maar telkens als ik naar de life support ga vragen ze om 'veiligheidsredenen' eerst jouw naam+geboortedatum wat ik dus niet kan doen.
      Dus luisteren ze niet naar mijn vragen, heb ik het hele verhaal nu al 4 keer uitgelegd en nadien verwijzen ze me gewoon door naar iemand anders

EDIT: misschien is het wel een goed idee dat het mogelijk zou zijn om een user review + rating te geven bij de verschillende pokerrooms, dan zou het ook al makkelijker zijn om keuzes te maken
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      @ pokerdog:

Ik heb net te horen gekregen dat dit altijd toch telefonisch gaat. Hoe heb je hen proberen te bellen? Via Skype of via je telefoon? Ik heb met Skype wel eens gehad dat een dergelijk nummer niet geaccepteerd werd.

Anders kun je het beste even proberen om hen een mailtje te sturen waarin je je telefoonnummer doorgeeft en een tijd waarop je beschikbar bent zodat zij jou kunnen bereiken op je telefoon.
    • ThPokerDog
      ThPokerDog
      Bronze
      @ pokerdog:

Ik heb net te horen gekregen dat dit altijd toch telefonisch gaat. Hoe heb je hen proberen te bellen? Via Skype of via je telefoon? Ik heb met Skype wel eens gehad dat een dergelijk nummer niet geaccepteerd werd.

Anders kun je het beste even proberen om hen een mailtje te sturen waarin je je telefoonnummer doorgeeft en een tijd waarop je beschikbar bent zodat zij jou kunnen bereiken op je telefoon.
      heb met gsm proberen te bellen.
      zal ik doen, kan jij me het juiste email adres geven?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Je kunt hen bereiken via: info@partypoker.com

leg even kort de situatie uit en geef dan aan hoe en wanneer ze je kunnen bereiken voor het verifiëren van je account
    • 1
    • 2