Series!

• Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Goedendag,

Ik ben zelf best een serie fan, en voornamelijk series waar ook een rode draad in zit, en niet de series waar elk begin van een aflevering weer hetzelfde uitgangspunt heeft ;)

Hier een paar indicaties voor mijn smaak

Dit zijn een paar van me favoriete series:

Dexter
      Burn Notice
      Chuck
      Breaking Bad
      Game of Thrones
      Weeds

En nog een paar series die ik ook wel graag kijk maar niet echt de series zijn waar je echt wordt gepakt, maar gewoon lekker is om een paar afleveringen van te kijken :
      Friends with Benefits
      The Big Bang Theory
      Two and a half man
      Californication (veel mensen worden hier wel echt door gepakt, ik persoonlijk niet)
      Entourage
      Psych
      The Family Guy
      The Mentalist
      Lie to me

Dit is toch meer dan verwacht eigenlijk.

Nou vraag ik me af of jullie nog een paar series hebben die echt bij de bovenste categorie horen, advies voor de onderste categorie is ook welkom

Avb

P.s. Veel mensen raden mij Californication aan om eens echt goed te kijken, maar net zoals Lost (sorry Delta) kan het mij niet echt boeien.
  • 17 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Silver
      hoi hoi,

Er is ook al een thread over Series, die je vast en zeker ook al hebt gezien. Waarschijnlijk kun je daar ook wel wat info weghalen.

welke Series MOET ik zien

Bij het onderste rijtje ben je How i met your mother vergeten denk ik :heart:
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      en deze is er ook nog De Beste Tvshow(s)
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      hoi hoi,

Er is ook al een thread over Series, die je vast en zeker ook al hebt gezien. Waarschijnlijk kun je daar ook wel wat info weghalen.

welke Series MOET ik zien

Bij het onderste rijtje ben je How i met your mother vergeten denk ik :heart:
      Ja had daar zelf ook al wat gepost, alleen ik hoopte dat er bij mensen miss wat specifieke dingen voor mijn smaak naar boven kwam ;)
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      en deze is er ook nog De Beste Tvshow(s)
      Ah TY dat is een zeer solid openingspost, ga die maar ff lezen:P
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Weet iemand waar Survivor in hele hoge kwaliteit te zien is? En het liefst heeft iemand een torrent ofzo, waar ik het gewoon kan downloaden, meeste torrents hebben maar 1 seeder.

Het gaat om seizoen 1
    • robinripper
      robinripper
      Black
      Er zijn weer wat nieuwe series begonnen dit jaar, dit is de lijst van de nieuwe series die ik momenteel aan het volgen ben en mijn mening daarover:

- Alphas (betere versie van heroes, maar 1e seizoen is alweer afgelopen)
      - 2 Broke girls (vrij slechte comedy, snap niet waarom ik hem nogsteeds kijk)
      - New Girl (Is wel ok, zou alleen kijken als je echt tijd over hebt)
      - Person of Interest (behoorlijk goed, ben benieuwd waar dit heengaat, aanrader als je fan bent van lost/24)
      - Whitney (niet erg grappig, very annoying laughtrack, zit tussen new girl en 2 broke girls in qua niveau)
      - Terra Nova (een van de duurste series ooit gemaakt, met een zeer goed idee, helaas mega terrible uitvoering... wel dinosaurs... but godawful acting en script :/)
      - Suborgatory (waarschijnlijk beste nieuwe comedy van dit jaar, maar is nog te vroeg om te zeggen hoe goed het gaat wordne)
      - Up All Night ((comedy)goede cast, niet erg goed nog, maar laatste aflevering was vrij degelijk dus kan hopelijk goed worden)
      - Homeland (Beste nieuwe serie van dit jaar sofar)

Verder zie de andere threads voor wat ik van de meeste andere shows vind :-) Hoewel de mening over sommige veranderd is ondertussen (oa breaking bad zie ik nu als een van de beste shows ooit en HIMYM is terrible geworden enzo)
    • robinripper
      robinripper
      Black
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Weet iemand waar Survivor in hele hoge kwaliteit te zien is? En het liefst heeft iemand een torrent ofzo, waar ik het gewoon kan downloaden, meeste torrents hebben maar 1 seeder.

Het gaat om seizoen 1
      Je kan op youtube alle seizoenen van survivor bekijken
      hier

De $ zijn de seizoenen van survivor, de S zijn seizoenen van the amazing race...

Verder weet ik niet waar je goede torrents kan vinden van seizoen 1, wel van de laatste seizoenen..
      Ik heb seizoen 1 ook wel op dvd liggen :p maar daar heb je weinig aan ;-)

hier is wel een link voor alle eerste 20 seizoenen met het lijkt redelijk wat seeders...
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door robinripper
      - Terra Nova (een van de duurste series ooit gemaakt, met een zeer goed idee, helaas mega terrible uitvoering... wel dinosaurs... but godawful acting en script :/)
      Na het zien van de trailer en de pilot episode was ik super enthousiast, maar momenteel stelt het toch teleur. (of mss waren mijn verwachtingen te hoog)
      Ik had gedacht dat het wat meer zoals 'Lost' ging zijn, met wat mysteries enzo.
    • Wabbo
      Wabbo
      Bronze
      Vond zelf 'Day Break' en 'Flash Forward' wel nice, maar da's meer detective-like, dunno of dat bij je smaak past :p
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      The league: komedie serie met echte mannenhumor. Harde grappen, elkaar helemaal afkraken en dingen die ECHT niet kunnen
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Ik volg eigenlijk maar een serie the vampire diaries maar dat is beetje meiden shizzle maar door mijn ex kijk ik dat nog steeds :tongue:
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Er zijn weer wat nieuwe series begonnen dit jaar, dit is de lijst van de nieuwe series die ik momenteel aan het volgen ben en mijn mening daarover:

- Alphas (betere versie van heroes, maar 1e seizoen is alweer afgelopen)
      - 2 Broke girls (vrij slechte comedy, snap niet waarom ik hem nogsteeds kijk)
      - New Girl (Is wel ok, zou alleen kijken als je echt tijd over hebt)
      - Person of Interest (behoorlijk goed, ben benieuwd waar dit heengaat, aanrader als je fan bent van lost/24)
      - Whitney (niet erg grappig, very annoying laughtrack, zit tussen new girl en 2 broke girls in qua niveau)
      - Suborgatory (waarschijnlijk beste nieuwe comedy van dit jaar, maar is nog te vroeg om te zeggen hoe goed het gaat wordne)
      - Up All Night ((comedy)goede cast, niet erg goed nog, maar laatste aflevering was vrij degelijk dus kan hopelijk goed worden)
      - Homeland (Beste nieuwe serie van dit jaar sofar)

Verder zie de andere threads voor wat ik van de meeste andere shows vind :-) Hoewel de mening over sommige veranderd is ondertussen (oa breaking bad zie ik nu als een van de beste shows ooit en HIMYM is terrible geworden enzo)
      Vind eerlijk gezegd de nieuwe series van dit jaar beetje tegen vallen, en btw ik heb echt hetzelfde met 2 broke girls al heb ik maar 3 afleveringen gekeken voor ik toch afgehaakt ben
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze

hier is wel een link voor alle eerste 20 seizoenen met het lijkt redelijk wat seeders...
      Ja tbh wou ik eerst ff overtuigd raken hoe vet ik het vond voor ik 100 GB aan series downloadde :P
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      voor de 2e categorie:

leverage. beetje diefjes kijken
      fringe. veel vreemde dingen maar leuk gedaan. moet seizoen 2 nog steeds kijken.
      white collar.
    • gewoonlars
      gewoonlars
      Bronze
      Kijk niet zoveel TV maar series waar ik me altijd wel mee vermaak zijn Rookie Blue, Sons of Anarchy en White Collar en kijk eigenlijk altijd wel NCIS (oude) en CSI en nog wat series die al genoemd zijn. Maarja zijn beetje standaard bekende series i guess.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Ik ga denk ik ook wat meer White Collar kijken, is ook wel cool

Moet wel zeggen dat Dexter en Breaking Bad nauwelijks of niet worden uitgezonden op nederlandse zenders, en als je bijv alles kijkt van family guy of white collar en je kijkt dan eens met wat anderen wat tv dat je alles al kent, vind dat minder tbh :P
    • P4ND0N1UM
      P4ND0N1UM
      Bronze
      Serie met "doorlopende" verhaallijn:

:heart: Sons of Anarchy
      :heart: Game of Thrones
      :heart: Jericho
      :heart: Legend of the Seeker
      :heart: OZ
      :heart: The Shield

En verder kan ik je er nog 80 aanraden, maar laat ik me maar tot deze shortlist beperken :pokerface: