betfair uitbetaling

• Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Hallo,

ik wilde graag op betfair uitbetalen, maar toen stond er dat ik een id check moest doen. Ik heb alle documents netjes opgestuurd, kreeg ik een email terug dat het was goedgekeurd en nu kan ik nog steeds niet uitbetalen. Hoe kan dit?

er staat: To comply with anti money laundering regulations you will need to complete a full identity check before being able to withdraw money from your Betfair account.

Dit heb ik dus al gedaan.

MVG
  • 7 antwoorden
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Het kan enkele dagen duren voor het geupdate wordt.
      Best even contact opnemen met support.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Als ik jou was, zou ik idd de support van Betfair even een berichtje sturen. Zij zullen je meer kunnen vertellen.
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Nu heb ik dus een email teruggestuurd en schreef erin dat ik die id check al had gedaan en hun hem hadden geapproved. Ik me documenten nogmaals al erbij gedaan en nu krijg ik de volgende email:

Dear Sir

Thank you for the documents recently forwarded to our office. Unfortunately, we are unable to let you bet with us at this time because a document is invalid.

In order to complete your account verification, we ask you to please resend:

1) Personal identification - a copy of one photographic ID from the following list:
      - Passport

2) Address verification - a copy of one of the following (online statements not accepted):

En ik wilde inloggen maar me account is nu nog geblokt ook -.-

Wat is dit voor onzin?
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Nu moet ik alleen nog me id opsturen.

Dear Bryan,

The latest copy you have provided shows 1993 but the copy you sent initially shows 1992. We will NOT accept this ID.

Please provide a copy of another ID card or your account will remain suspended.

Kind regards,

Verification Team

Ik heb de gefotoshopte van vroeger gestuurd toen ik 17 was:P Nu moet ik dus ene andere id opsturen omdat ze die niet accepteren, maar wat als je die niet hebt :O ?
    • sfinxs1000
      sfinxs1000
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Mrstoney7

Ik heb de gefotoshopte van vroeger gestuurd toen ik 17 was
      En dan Betfair van onzin betichten.
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
      Oorspronkelijk gepost door Mrstoney7

Ik heb de gefotoshopte van vroeger gestuurd toen ik 17 was
      En dan Betfair van onzin betichten.
      ?
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Je zal toch wel een id hebben, want je bent op straat toch ook verplicht je te identificeren?