Elephant en pokerstars.be

• Upforgrabs
      Upforgrabs
      Bronze
      Hey,

sinds de migratie naar pokerstars.be doet men elephant een beetje vreemd. De handhistories worden nog steeds vanuit pokerstars op exact dezelfde locatie opgeslagen en ook nog steeds in het engels. Elephant heeft er ook helemaal geen problemen mee om deze te importeren wanneer ik hem de folder geef.

Probleem is dat hij dit niet doet tijdens het spelen zelf, met gevolg dat ik enkel de resultaten van mijn sessie kan zien wanneer ik elephant opnieuw opstart en de HH laat importeren (handmatig of door de folder in autoimport te zetten). Een ander en nog groter probleem is dus dat mijn HUD niet geupdate wordt tijdens het spelen en dus effectief onbruikbaar wordt.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
  • 5 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      ja, open pokerstars.be, ga naar options -> instant HH options.. en verander de map naar C:\Users\uwenaamvanpc\AppData\Local\PokerStars\HandHistory\

dus niet C:\Users\...\AppData\Local\PokerStars.BE\HandHistory\

Elephant doet autoimport via de com versie, dus sla je je HH op in de com, als je die niet hebt maak je gewoon deze folders zelf aan.
    • Upforgrabs
      Upforgrabs
      Bronze
      Dit had ik reeds zelf al eens geprobeerd met de bedoeling egwoon alles terug te zetten voor elephant zoals het voorheen was. Spijtig genoeg werkt ook dit niet....

Toch bedankt voor je antwoord :f_cool:
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Upforgrabs,

Ik heb hier zelf geen ervaring mee helaas. Ook nog niets over gehoord.
      Zou ik anders eens met je meekunnen kijken? Dan kan ik wellicht een oplossing voor je vinden.

Laat maar weten. Je kan me altijd toevoegen op Skype.

• Upforgrabs
      Upforgrabs
      Bronze
      Hey,

net Skype geïnstalleerd, ik heb echter wel geen webcam dus meekijken zal moeilijk worden, of is er een ingebouwde functie in skype om dit te doen?
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Ik zie dat je me hebt toegevoegd! Meekijken kan d.m.v. Skype of andere gratis programma's die we ook vaak gebruiken om elkaar te railen tijdens het pokeren!

Zat mogelijkheden dus ;)