Jo poker-natics!

• thefrancise
      thefrancise
      Bronze
      Nu al een kleine maand sinds ik toegetreden ben tot de pokerstrategy community, maar nog steeds niet voorgesteld!

Holdem nl sinds een jaar of 5, HU, MTT, Sng, Don. NL10 tot Nl50. Z'on 25 uur per week :D

Leuk al jullie verhalen, beats en suckouts mee te krijgen zo tussen neus en lippen door, al had ik zelf nog niks gepost, geen gebrek aan aandacht voor het sprookjes bestaan hier online ;) (some sick suckout blogs/sick upswings)!

Zojuist gekwalificeerd (1ste in een 600manMTT+rebuy) voor de GCOP final ($100+$9) over 3 dagen op poker770, iemand hints, tips en trucs voor dit max 5000 mtt'tje?! Alles is welkom!

Komende dagen even goed in de boeken en artikelen duiken om die live seat binnen te gaan halen!
  • 1 antwoord
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi,

Welkom op het forum!
      Mooi om te zien dat je nu ook aan het posten bent.

Allereerst zou ik je aanraden om iets minder verschillende spellen te spelen. Heads-Up, MTTs, SNGs, Double or Nothings en cashgames vereisen allemaal een andere strategie en hierdoor is het lastig om echt goed te worden, en door te stromen als je ze allemaal tegelijk doet! Ik zou eigenlijk allereerst een keuze maken tussen toernooien of cashgames. Dan kun je vervolgens bekijken of je toernooien met 2, 5-6, 9-10, 18, 45, 180 of een heleboel spelers wil doen, of dat je cashgames met 2, 6 of 9-10 spelers wil doen.

Voor de $109 MTT zou ik je aanraden de video's van AaronLambert en EliasVeritas te bekijken, of een deel hiervan. De meeste zijn wel beschikbaar voor Gold members, dus leef je uit.

Aaron: klik

Elias: klik