Donkey needs help vs supervis

• RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Echt een supervis! River doorbetten? Of eerder callen? Alle straten OK verder?

Boss Media (IPN) Limit Hold'em, $0.10 BB (5 handed) -

Preflop: Hero is MP with 10, 10
      1 fold, Hero raises, 1 fold, SB calls, BB calls

Flop: (12 SB) J, Q, 10 (3 players)
      SB bets, 1 fold, Hero raises, SB calls

Turn: (10 BB) 4 (2 players)
      SB checks, Hero bets, SB raises, Hero 3-bets, SB calls

River: (26 BB) J (2 players)
      SB bets, Hero raises, SB 3-bets, Hero caps, SB 4, Hero calls

Total pot: $6.20 (62 BB) | Rake: $0.21
  • 8 antwoorden
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Results: SB had 4, J (full house, Jacks over fours). Hero didn't show 10, 10 (nothing). Outcome: SB won $3.99
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Neeeeee kom je nu met die irri lange nickname ook al hier vervelen :rage: .

Nah j/k

Welke room speel je? Ik zie op river dat je capt en dat vervolgens de SB nog een keer bet en jij weer callt, klopt dit wel? Ik denk dat ik persoonlijk na zijn 3-bet niet meer cap iig. Hij kan prima JQ of J4 hebben en dan ben je alsnog bet. Het kan wel een huge fish zijn maar in zulke gevallen neem ik toch liever het zekere voor het onzekere!!
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Neeeeee kom je nu met die irri lange nickname ook al hier vervelen :rage: .

Nah j/k

Welke room speel je? Ik zie op river dat je capt en dat vervolgens de SB nog een keer bet en jij weer callt, klopt dit wel? Ik denk dat ik persoonlijk na zijn 3-bet niet meer cap iig. Hij kan prima JQ of J4 hebben en dan ben je alsnog bet. Het kan wel een huge fish zijn maar in zulke gevallen neem ik toch liever het zekere voor het onzekere!!
      :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface: :coolface:
      Dacht inderdaad kom je een beetje lastigvallen op jouw afdeling !!!

Ja kwam er inderdaad op de river wel achter dat ik hoogstwaarschijnlijk beat was :s_evil: en je kon blijkbaar doorbetten(5bet etc?) op de river vroeger was dit anders als ik het mij goed herinner. Zou wel makkelijk zijn om te weten welke rooms dit ondersteunen of is dit standaard tegenwoordig?

Room op het netwerk van Pokerheaven.

River dus 3bet gewoon callen? Andere straten goed gespeeld?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Yup ik zie zo niks anders fout :tongue:
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Met een goede hand IP spelen we standaard call flop, raise turn.

As played turn prima.

Zijn 3-bet op de river is erg sterk en neigt heel erg naar QJ/JT. Zeker aangezien 5-betten HU op deze room dus mogelijk was, is het niet verstandig om te 4-betten.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      <dubbel post>
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Bedankt en hoe werkt dat met die 5bet op deze room? Zodra je dus HU met iemand zit? en op elke straat? T/m een 5bet of ook verder?
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Dat weet ik niet. Ik weet dat Everest Poker de regel heeft dat je HU ongelimiteerd door kan betten op elke straat.