1010 Bu

• ElwinvW
      ElwinvW
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.2 Fixed-Limit Hold'em (8 handed)

Preflop: Hero is CO with T, T.
      2 folds, MP2 calls, MP3 calls, Hero raises, 2 folds, BB calls, MP2 calls, MP3 calls.

Flop: (8.5 SB) J, 7, 6 (4 players)
      BB checks, MP2 checks, MP3 bets, Hero calls, BB calls, MP2 folds.

Turn: (5.75 BB) 2 (3 players)
      BB checks, MP3 checks, Hero bets, BB calls, MP3 calls.

River: (8.75 BB) K (3 players)
      BB checks, MP3 bets, Hero calls, BB folds.

Final Pot: 10.75 BB.

Results follow:

Hero shows a pair of tens(Td Th).
      MP3 shows a pair of kings(Kc 9s).

MP3 wins with a pair of kings(Kc 9s).

Ik heb er even over nagedacht, maar ik begrijp de turn call van MP3 echt niet! Ik call flop omdat ik MP3 vaak zag betten met flush draw of bluff. Voor de rest hand cava?
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Hele vreemd lijn idd van de tegenstander :pokerface: .

Pre -> standaard raise
      Flop -> denk dat je nog wel mag callen hier
      Turn -> ik zou ook gaan betten zijn check vind ik erg vreemd, zwak en duidt op deze limiet vaak op fishgedrag
      River -> tsja nu 2 overcards maar gezien zijn move op turn call ik deze denk ik nog wel
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Flop call ik zeker vanwege 2 outs naar trips, backdoor straightdraws en (zwakke!) backdoor flushdraw.

Turn zou ik ook zeker betten. Zijn check is raar, maar vooral zwak. Ik zie je hier nog vaak genoeg de beste hand hebben nu.

River is erg lastig zonder verdere reads. Ik denk dat ik tegen onbekende spelers toch een tighte fold zou maken. Zijn lijn is weliswaar enorm raar, wat voor mij vaak juist een reden is om te callen, maar de K is een erg slechte kaart en je hebt ook nog de BB achter je zitten.

Verder een note maken van welke hand hij had. Volgende keer zou ik dan wel tegen hem callen, omdat hij compleet onredelijk speelt.