Hud fixed

• 9 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Gewoon de standaards stats, maar heb je wel wat ervaring in cashgames? Zo nee dan is het misschien beter om eerst met FR te beginnen. Zeker in SH heb je beste wat ervaring nodig omdat je vaak in lastige spots komt.

Stats die ik heb (wel voor FR):
      VPIP / PFR / 3-bet
      WTSD / AF / hands

Met deze stats kun je zeker op de "beginnersstakes" een meer dan goed beeld krijgen van je tegenstanders.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Zeker in SH heb je beste wat ervaring nodig omdat je vaak in lastige spots komt.

I like lastige spots :D

Ja, ik wil wel als een pokerbeginner overkomen maar ben dat zeker niet.

Overigens weer wel in de variant FL.

Je hebt wel gelijk, FR is wel makkelijker om een variant te leren alleen ik word liever direct voor de leeuwen gegooid en hoef het ook niet te laten vanwege BRM. Traffic is ook beduidend beter aan SH tafels.

Stars is een NONONONONO voor mij dus weinig FR tafels voor mij.

Heb ook het idee dat SH grotere vissen aanschuiven die je dan ook ook maar met een aantal man hoeft te delen i.p.v. met een volle tafel.

Zeg maar gewoon leergeld dat ik makkelijk kan missen :s_cool:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Was geen belediging of zo hoor, gaf alleen maar een goed bedoelde tip :coolface: .

Maar waarom is Stars een nono voor je?
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Was geen belediging of zo hoor, gaf alleen maar een goed bedoelde tip :coolface: .

Maar waarom is Stars een nono voor je?
      Ik weet dat het geen belediging is :s_biggrin:

Om de een of andere reden raak ik op tilt van Pokerstars.

Te vaak net niet in MTT's en dit gevoel keert elke keer terug als ik weer een uur of 2 aan het MTT-en ben daar, wat zeer slecht voor je mindset is en ook voor je stack op dat moment :coolface:
      Ik sta gelukkig wel in de plus daar overall maar dat wil ik ook maar zo houden.

Het zal mij ook wel weer net niet lukken om die software niet meer te downloaden :f_mad:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Laat ik het zo zeggen hoe meer FL spelers hoe beter!!

Ben blij met iedere activiteit op het judging forum dat was tot voor een maand terug om te janken. Ik bekijk graag handjes van andere en geef er dan mjn visie op.

Jouw handen zijn dan wel SH maar ook daar kan ik zeker wat van leren qua lijnen en ranges enz (al is het maar voor in de toekomst voor als ik ooit nog SH ga spelen ;) ).

Aangezien er niet veel ander leermaterieel is voor FL waar ik wat mee kan en ik het bekijken van handen erg leerzaam is en ik hoop er weer een stapje mee te kunnen maken in mijn spel. So keep them coming!!
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      [img][IMG]https://img233.imageshack.us/img233/4638/flgraph.png[/IMG] Uploaded with ImageShack.us[/img]
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Hier een graph is inderdaad nog wel wat verbetering mogelijk.
      Zal zeker de komende maand van jullie kennis gebruik maken door handjes te posten :s_cool:

Grappig om te zien hoe die twee lijnen in tegengestelde richting gaan.
      Komt dat nou door niet/bijna niet te bluffen?
      Als we naar de showdown gaan heb ik de goods over het algemeen.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Die lijn is bij mij ook zo maar daar is logische verklaring voor: als je de showdown niet haalt geeft je vaak op (of tegenstander fold, maar ja dat gebeurd niet vaak he :) ), dus je verliest vaak het meeste geld als je bijvoorbeeld op flop of turn opgeeft (en de SD dus niet haalt) daarentegen win je vaak de grootste potten als je juist tot river komt.

Het staat wat warrig nu ik het teruglees maar hoop dat je me kunt volgen!!
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Nee helemaal duidelijk, klinkt juist heel logisch :D

Misschien ben ik ook wel warrig :s_o: