Jokerstars 3 deep runs

• GBA99
      GBA99
      Silver
      3 pokerstar toernooien, 3 deep runs, 3 keer chipleader bij laatse 18, 3 keer weten dat je tegen een fish speelt, 3 keer all in gaan (voor een 45-70BB pot en een goede uitgangspositie voor een top 3), 3 keer hopen op een call, 3 keer gecalled worden, 3 keer zwaar voor liggen (QQ vs 77, AKs vs A8o, AKs vs AQo), 3 keer BUSTO.

variance... ik weet dat het erbij hoort maar... uiteindelijk is het gewoon SMERIG

• 11 antwoorden
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Dat suckt inderdaad maar variance op MTT's is nu eenmaal huge. Je moet er ook bij denken dat je ook flips enzo hebt gewonnen om deep te geraken.
      Blijf positief, het is toch een leuk aantal gewonnen buyins voor een avond ookal had er meer ingezeten. erg jammer, volgende keer meer geluk met de variance; het kan altijd erger :) .
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Denk dat er veel mensen blij zullen zijn met 3x een FT op 1 dag hoor :coolface: . Gewoon doorgaan dan komt die ship vanzelf, je bracht het geld er in toen je voorlag meer kun je niet doen en eens blijven die handen wel staan :s_love: .
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Denk dat er veel mensen blij zullen zijn met 3x een FT op 1 dag hoor :coolface: . Gewoon doorgaan dan komt die ship vanzelf, je bracht het geld er in toen je voorlag meer kun je niet doen en eens blijven die handen wel staan :s_love: .
      +1
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door GBA99
      QQ vs 77, AKs vs A8o, AKs vs AQo, 3 keer BUSTO.
      Wel mooi 3 FT op 1 dag :s_cool: . Maar dit is toch wel te erg voor woorden, je ligt 3 keer ruim voor en toch 3 maal verloren, :rage: Pokerstars.

Damn man je had drie maal top 3 kunnen spelen als je die handen won ;( , had mooie profit geweest.

Moest dit driemaal bij mij gebeuren op drie final tables op één dag, ik denk dat ik zo nodig iets kapot zou slaan uit woede :coolface: *TILT*!!!!

Meer geluk, ik bedoel MINDER ONGELUK, volgende keren. :rage: Pokerstars
    • GBA99
      GBA99
      Silver
      Thx voor de reply's allemaal.

voor 3 zo'n deep runs moet je idd tijdens het toernooi wel enkele belangrijke flips winnen, dat ben ik niet vergeten hoor.

enkel de timing was echt slecht: 10e, 9e en 7e. en het waren echt superdikke potten. want als je bij één van die net een paar plaatsjes opschuift in de prizepool ziet het er toch weer helemaal anders uit

uiteindelijk ben ik wel uitermate tevreden over mijn spel gedurende heel het toernooi, en moest de situatie zich opnieuw zo voordoen, dan speel ik het net op dezelfde manier !

Dus ga ik met een berg aan vertrouwen naar de volgende MTT sessie !!! :s_biggrin:
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Gewoon netjes 3 FT's op een dag, GG voor de rest sluit ik me aan bij pcbeem zijn post gewoon zo doorgaan :s_biggrin:
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      respect voor zo'n resultaat =) sucks ofcourse dat je er niet 1 shipt. kun je beter 2 early finishes hebben en 1 ship dan dit hehe
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      lol hier mag je echt niet over klagen ;)
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Mooie Brag-post :D
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      $670 aan prizes, kan slechter denk ik op deze stakes... Volgende keer ship juh em wel :)
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      ook leuk wanneer mensen zeggen: Deze pech heb ik nou altijd!

ben ik zo jaloers op he:) zulke resultaten altijd halen =)