TableNinja & Notes.

• Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Misschien dat iemand mij kan helpen met het volgende 'probleem':

Ik speel sinds kort op pokerstars en gebruik tableninja om te multi-tafelen. Nu werkt alles in principe prima alleen heb ik wat moeite met het maken van notes. Iedere keer als ik notes probeer te maken en een nieuwe tafel vereist aandacht, dan steelt deze de focus. Ik moet dan handmatig de tafel weer aanklikken waar ik de note aan het maken was om deze af te kunnen maken. Nu heeft pokerstars de volgende optie: Don't steal focus from chat and notes. Dit lost het note-probleem op, maar veroorzaakt een nieuw probleem.

Als ik nu geen note aan het maken ben popt een nieuwe tafel wel tevoorschijn zodra deze aandacht vereist, maar hij pakt niet echt de focus. Hierdoor klopt de bet-amount niet die tableninja automatisch invoert. Ik moet dus eerst op de tafel klikken waarna tableninja het bedrag correct invoert en vervolgens op de bet knop klikken. Dit is irritant omdat betten nu 2x klikken vereist. Ik heb al geëxperimenteerd met het aan- en uitzetten van Single click table activation maar zonder resultaat.

Alle tips zijn welkom :)
  • 2 antwoorden
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi, je speelt stacked?
      Er is een optie om een tafel met een hotkey ergens anders heen te zetten, dit kun je dus doen voor je je actie maakt, en dan heb je daarna tijd om notes te maken.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      He DonBartos,

Ik speel een combi van tiled en stacked. 4 tafels in beeld (2x2 in het vierkant) en dan 3 of 4 lagen (12 of 16 tafels afhankelijk van de tafeldynamiek en hoe uitgeslapen ik ben). Ik heb tiled/stacked/cascaded geprobeerd maar het probleem blijft. Ook het opzij zetten van de tafel bied geen uitkomst. Ik zet de tafel opzij (tweede monitor), begin te typen en boem focus weg omdat een nieuwe tafel aandacht vereist. Als ik dan de optie Don't steal focus from chat and notes aanzet gaat het wel goed maar dan heb ik dus weer het 2x klikken om te betten probleem.