Poker No Limit Trainer App

• kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Hej,

ik heb net de Poker No Limit Trainer App op de iTunes Store gedownload en nu probeer ik het te openen op men iPod en telkens ik op het icoontje druk komt er voor een second of 2 een laadscherm te voorschijn, maar dat verdwijnt elke keer weer en hij gaat dan meteen terug uit de applicatie. Heb al geprobeerd om de app opnieuw te installeren, maar het probleem blijft nog steeds hardnekkig voortzetten.

Iemand waarbij de app wel werkt, of nog iemand die hetzelfde probleem heeft?

Thnx
  • 9 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Kenneth,

Ik heb zelf geen iPad dus heb de Poker No Limit Trainer zelf niet kunnen uitproberen.

Ik zal even voor je gaan navragen intern of dit een bekend probleem is, en of er een manier is om dit op te lossen.

Zodra ik wat weet laat ik dat hier weten.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      De app is bij mij nog niet downloadbaar (android). Kan link wel openen via internet maar dan staat er dat je moet inloggen, wat niet kan (in market van android). En kan link ook via Android Market openen, maar dan zegt ie "kan em niet vinden". :(
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Ik heb het zojuist op mijn iPod gezet, geen enkel probleem ermee..
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      De app is bij mij nog niet downloadbaar (android). Kan link wel openen via internet maar dan staat er dat je moet inloggen, wat niet kan (in market van android). En kan link ook via Android Market openen, maar dan zegt ie "kan em niet vinden". :(
      Raar ik heb hem wel gewoon gevonden in de market.
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MonyetManis
      Kan het misschien te maken hebben met de versie van OS dat op men iPod staat? Welke versie heb jij, want ik heb nog (de iets oudere) 3.x? Misschien dat de app enkel werkt onder 4.x?
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
      Oorspronkelijk gepost door MonyetManis
      Kan het misschien te maken hebben met de versie van OS dat op men iPod staat? Welke versie heb jij, want ik heb nog (de iets oudere) 3.x? Misschien dat de app enkel werkt onder 4.x?
      Dat zou best eens kunnen..

Heb zelf iOS 5 erop staan, echter wel met untethered jailbreak. Denk alleen niet dat jailbreak veel uit zal maken, is meer om bepaalde apps te kunnen draaien.

Misschien dat hij deze app pas wordt ondersteund vanaf 4.x, zoals je zelf al zegt.

Ik zou zeggen UPDATEN DIE HANDEL!
      iOS 5 is een flinke verbetering!
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Zal hem dan inderdaad maar eens updaten... Wist zelfs niet dat iOS5 er al was :p
    • bembere
      bembere
      Bronze
      je moet je ipod in de pc doen even synchroniseren en dan opnieuw instaleren dan moet ie het doen als het goed is
    • brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      Juist de app. via android markt gedownload en werkt perfect.
      super om wat starthanden te spelen.