Montjie stelt zich ook voor

• Montjie
      Montjie
      Bronze
      Hallo iedereen,

ik ben Ramon uit Rotterdam en ik speel pas enkele maanden online poker.

Eigenlijk gewoon het clicheverhaal. Het begon op zynga, toen zocht ik het echte werk op op Pokerstars maar het beviel me daar niet echt, dus overgestapt op Partypoker. Op Pokerstars doe ik nog wel freerolls.

Ik heb al enkele MTT finaletafels (2-6 bucks buy-in) gehaald, gisteren mn eerste Welcome Lounge toernooi gewonnen :D

Ik ben nu meer een freerollspeler geworden omdat (en dit kan aan mij liggen) ik heel vaak heb dat ik systematisch stijg in het toernooi en NET voor de pay-outs grof begin te verliezen en uiteindelijk NET de payouts niet haal en dus mn geld kwijt ben.

En toen zag ik pokerstrategy staan. Na een snelle google sessie de site gevonden en dacht: misschien kan ik hier leren hoe te vermijden dat ik zovaak net op het randje uitgeschakeld word.

So who knows :)
  • 2 antwoorden
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Ik had dit ook, tot ik over MTT strategy begon te lezen.
      Je moet je speelstijl doorheen het toernooi kunnen variëren.
      Het ideale is dat je dan naar de "bubble" toe de tafel kan domineren en veel potjes kan stelen (vanuit positie), zonder veel in te zetten.
      Mensen willen in het geld komen en gaan tighter spelen op dat moment en daar moet je dan van profiteren door zelf losser te gaan spelen etc... valt veel over te lezen en uit te proberen!

Hopelijk lukt het je ook om deze speelstijl onder de knie te krijgen! Succes.

RocknRollAd :f_love:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Montjie,

welkom op het forum! Met alle het materiaal en de hulp van de community zal het zeker gaan lukken om ook die cruciale fase te gaan overleven en vaker in de betaalde plaatsen te komen.

We hebben voor onze leden trouwens een hele reeks van dagelijkse freerolls. Misshien interessant om daar ook even een kijkje te nemen. Een overzicht van de freerolls vind je via onderstaande link:

Veel plezier in de community